Hinner inte....

blogga!!
Hinner knappt starta datorn om dagarna!!!
Jag jobbar o när jag kommer hem är det middag o sen är jag slut!!
Nu är det bara torsdagen kvar o sen är jag ledig i 5 underbara dar:)

Kollar in hos er när det finns mer tid:)

Ha det gott♥

Midsommar

Afton firades hos mamma. Blev mycket mat o lite dans runt stången!
Lämnade barnen där o åkte hem för att sova.
Dagen har spenderats till att jobba!!
Morgondagen samma sak, sen ska jag hämta kidsen på kvällen!
Fick ett mms av Fia, ungarna har varit o badat*burr*.

Nu ska jag nog passa på att städa lite när man är ensamen hemma!!
Gubben slutar först 20,00 så man är på egen hand ett tag!!

Ha en härlig fortsättning på midsommarhelgen♥

Onsdag

Jisses vad jag snubblar på tangenterna när jag skriver!! Har nog för bråttom :)

Igår var jag en sväng förbi Malin, hon hade ett par brallor som jag köpte till Siri

visst blev hon fin :) Sen fick jag mig kopp te o en pratstund, så härligt!*tack Malin för en trevlig stund*
 Hon gick hela kvällen o sa "jag har fina byxor"!!
Malin: vi köper gärna fler i samma modell :)

Idag har jag packat ungarna i bilen strax efter 07,00, Mysan skulle till tandisen på en koll,
en tand som slipades ner förra gången ilar så det skullle fixas!

Igår kväll "roade" jag mig med att olja köksbordet, har slipat det o andra varvet är på!

Ha det härligt ute idag♥

Ingen rubrik!!

Många dagar har hunnit rinna förbi sen jag bloggade sist!
Nu är man färdig uska, äntligen!!!
Har hunnit var på AF oxå, ska ju anmäla sig arbetslös*suck*.
Ska åter dit på tisdag för att lämna in alla betyg o arbetsgivarintyg!!

Färgade håret en kväll, lila skulle det bli!
Mitt hår är ju lite för mörkt så det blir ju inte riktigt lila för mig :S
Mysan ville oxå färga sitt hår så jag satte några slingor av min restfärg i hennes hår.
I hennes ljusa hår syns det mycket bättre:)
 detta är före, två slingor var allt vi gjorde!
 så här blev resultatet!
Det spred sig bra när man kammade håret:)

Igår var jag till ön för lite jobb.
Hjälpte svägerskan att städa ur servicebygganden på campingen!
Ett ganska drygt jobb med en massa ingrodd skit.
Tur att man har bra arbetskamrat så det blir mycket skratt oxå :D
Klockan var stax efter 23 när min bil rullade in på gården, jag var såååå slut!!

Idag har vi varit en sväng till Bfors för lite lunch!
Sen styrde vi kosan mot stan för lite godisshoppande.
Stannade till på Handelsporten för att kolla om det kommit in några foppisar!
Hälften hade kommit men resten kommer nog till veckan!
När vi stod där på parkeringen kom storebror förbi.
Vi for alla mot byn.
Det blev lite familjepizza till middag *mums*
Sen har Peter o Kim "roat" sig med att fälla lite björkar på vår gård!

Imorron börjar gubben jobba så då blir man lite solokvist igen!
Han börjar med en dela tur! Det innebär att han börjar 07,00, ledig nån timma under dan
sen jobbar han till 21,00!
Tur att det inte finns delade turer i byn!!!!!

Ha en härlig kväll♥

Sista dan!

I skolan idag!
Igår var sista dagen på praktiken.
Nu känns det att man äntligen är klar!!!!
Sen har man ju bara 3,5 år att läsa om man ska bli ssk.
Hade tänkt söka till Kemi men det startar inte iår, får se om de kommer igång
om två år istället!

Hade avslutningssamtal med Vivi idag för Mysan.
Allt var bara bra, siffrorna var fina!

Ska packa mina böcker o bege mig mot stan!

Nina:självklart finns det kaffe när ni kommer förbi :)

Lotta:sväng in närsomhelt!
Joannah: Ser att du satt lösen, vill gärna ha det om jag får:)

Ha en härlig dag♥

Jobbar

Sitter på jobbet.
Solen skiner utanför, lite blåst men det kan man leva med :)
Jag tog cykel imorse så lite nyttig har man ju varit :)

Igår var jag med tjejerna till stan.
Skor skulle inhandlas. Siri fick sig ett par sandaler.
Mysan hade siktet instyrt på rosa foppisar.
Vi var förbi Handelsporten men dem hade slut i "rätt färg".
Kommer in till veckan så hon skulle vänta till dess.

På kvällen tog vi cyklarna o for ner för backen till grannarna.
Blev en trevlig stund med lite te/kaffe o surr.
Trevligt, sånt måste man göra oftare :)

Idag står inget på planeringen efter jobbet.
Med lite tur har gubben fixat middag till man kommer hem *håller tummarna*

Nu ska jag göra lite nytta
ha det underbart i solen♥

Ingen vettig rubrik!

Vilken torka jag får på rubriker ibland, eller som oftast :)

Helgdagen passerade utan så mycket väsen.
Jobbade o ungarna var på ön o lekte av sig!
*tack alla som tog hand om dem*

Har inget vettigt att skriva känns det som just nu!
Hjärnan har härdsmälta!!
Ska o jobba ihelgen till HT, undra just vem man jobbar med*hmm*
Blir morgontur på lördag o kvällstur på söndag!

Ha det gott i värmen♥

Supertrött

Ska kasta mig i sängen snart.
På nått sätt ska jag få upp ungarna imorron innan tuppen vaknat!
06,00 börjar dagis för dem!
Sov gott♥

Tar ledigt!

Denna helg styr vi kosan mot Luleå.
Ska inhysa oss hos pappa o Aino.
På lördag tar vi en tur till Leos lekland.
På kvällen far vi hemåt, byter bara ett barn i Luleå.
Benita ville sova hos faster så vi lämnar Robin dit!

Ha en underbar helg♥