Köket

är nästan färdigt.
Fick en ny diskmaskin i helgen, hela 17 kuvert tar den och har tre korgar!!! Är så nöjd med den :)
Fler skåp sattes in o gamla skafferiet sattes igen.
Jonas o Kjell satte igen ena dörrhålet i Mys rum, d som gick till andra rummet. Hon blev nöjd o jag oxå :)
Idag har vi varit på kalas hos Anton som fyllde 3 år, massor me gofika hade Emma bullat upp me *mumsigt*.

Satt o gjorde en sökning ang mitt ena barn som alltid har ont i magen o konstig färg på avföringen. Har tänkt att d säkert är laktosen som spökar, vi är ju fler i huset som har d problemet.
Men jag kom in på ett annat, lite tråkigare spår i mina sökningar, nämligen celiaki!
Ska ringa till barnmottagningen imo o be de testa båda sakerna på henne. Håller tummarna att d är laktosen, så mycket enklare!!

Btw sålde mina streckkoder från nestlé, fick 583 pix!! Inte illa för några pappersbitar :)

bye