03,33...

...inatt ringde min telefon. Mysan hade börjat spy o ville hem.
Hoppade i kläderna, tog med mig en påse, spyhink o handduk på väg genom dörren.
Det tog mig tre minuter att få på kläder o hoppa i bilen, tror aldrig jag varit så snabb.
Inte förrän jag kom till Ikea-rondellen började jag sträcka på mig o piggna till lite :) tur att d är ljust vid den tiden!
Hon kräktes en gång i bilen o sen inge mer! Hon somnade i soffan vid 05,30 tiden o sen har hon sovit till ca 11. Pigg som pommac resten av dagen, gick verkligen över snabbt. Hoppas bara att hon inte hann smitta ner Julia oxå :S
Nåväl jag somnade själv direkt frt My, fast kl 06 vaknade Siri o snabbt frt d vaknade även Tuva o Nell. Så jag har alltså varit vaken sen 03,33! Tror d börjar bli dags att knalla till kojs snart.
Mysan hade sagt till Kati att d är ingen idé o ringa till pappa för han vaknar ändå inte, ring mamma istället! Grejen var att jag dessutom satt min telefon på ljudlös så jag vaknade av att den vibrerade på sängbordet.
Måste vara för att man är mamma som man vaknar av ingenting :D
Gubben sover alltid som en stock så han vaknar inte ens om en bomb brister under hans säng!

Tjing♥

Jag har en plan!

Fick sån jävla bra idé i kväll om hur vi ska nyttja våra kvadratmeter som blir vid utbyggnation!
Ska börja knåpa ihop en ritning!

Btw, har nu bara 16,5 dar kvar som jag kan deltidsstämpla. Undra just vad man gör sen, har ju inte råd att ta småjobb!
Detta system suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!