.............

ja vad kan man säga, bilen har dött!!
Har lyckats blåsa topplockspackningen så nu är jag utan bil :(
Tur att jag tecknade hyrbilsförsäkring till min bilförsäkring, ska ringa på måndag till skaderegleraren o fixa mig en bil.
Så nu blir d köpstopp här hemma, alla pengar går till rep av bilfan. Nåja matköp blir d iaf ;)

It´s alive


Tänk vad tiden går, redan över ett år! Nellan o Tuva.
O nu ser jag att jag inte laddat in bilderna från deras kalas än *suck*, lovar att göra d denna vecka så ni får se dem.

Nå vad har hänt?? Har jobbat massor o varit supertrött på kvällarna.
Har hunnit ha kalas för ett åringarna, om nån månad ska dem börja dagis. Jisses vad tiden rusar!
Denna månad har jag lite fasta timmar, är istället för Kajsa. Trivs så bra där :)
Nå nu ska ungarna i säng

tjing