Redan tisdag

Ibland undrar jag var dagarna tar vägen, nyss fredag o nu redan tisdag!!!
Nåväl så är det :)
Helgen förflöt fint. Blandat med jobb o lite meandi party hos Sussi.
Denna gång var jag lite snål så jag shoppade inte allt jag ville ha!
Ska försöka spara lite pengar till vår Stockholmsresa i oktober istl.

Igår hade jag o gubben shoppingdag i stan.
Kylen skulle fyllas o presenter skulle skaffas!
Måndagar är bästa dagarna att göra sånt, då har vi nämligen bara lillsnäckan hemma!
Jag var sååå slut när vi var färdiga o vi hade inte ens varit in på Ica (som vi skulle)!
Mamman o snäckan vilade en stund hemma på varsin plats.
Sen bar det iväg att hämta resterande ungskock.
Jag packade dem i bilen o for en sväng till Mattila på besök.
Blev några timmar med surr för mammorna o lek för ungarna.
Tack Malin för en härlig em :)

Nu ska jag börja jobba lite!

tjing♥

Livet börjar återvända

Tack alla underbara vänner för alla goa kramar o stöttande ord, ni är guld värda *kramas*.
Livet har sakta börjat återvända till det normala.
Förra veckan passerades i nästan ett töcken, jag var helt slut o utpumpad.
Tisdan kom storbror med familj, lite mat lagades. Det var ett härligt avbrott :)
Torsdan blev jag bjuden på lunch o glass i stan av lillebror o svägerskan *tack*.
Mysan hade Moa över för lite lek o hon passade på att visa sitt sämsta humör*suck*.
Som tur så gick det över snabbt!
Lördag var vi till mamma o på söndag var vi till pappa o Aino i stugan.

Nu känner jag att min energi har börjat återkomma, ska faktiskt ut o jobba i veckan!
Ska ta tag i mig själv o börja läsa era bloggar igen, har inte startat min dator på länge!

Nu ska jag hämta hem mina solstrålar

tjing♥


........................

Vår lilla hoppsan klarade sig inte
vi miste henne igår kväll
hjärtat känns tungt just nu

Torka

Har ingen aning om vad jag ska skriva mer!!
Det händer inte just nått spännande nu för tiden, jag bara jobbar o sliter!

Mysan packade sin väska igår o for med moffa o Aino till stugan, skulle komma hem i slutet av veckan!
Hon skulle ha sällskap av sin kusin A så de får nog roligt där :)

Detta är sista veckan jag går på schema, sen får man leva i ovissheten igen ett tag *suck*.
Känns alltid bättre när man går på schema för då kan man planera sitt liv lite bättre!

Imorron är jag ledig *jippie*, undra om man ska hitta på nått lr bara slöa med ungarna?!

Nu börjar det vara dags för lite mer arbete

tjing♥

På bättringsvägen

Siri börjar vara som sig själv igen *skönt*.
Medicin tas fortfarande men det går bättre för varje dag (inte lika mycket bråk)
Själv är jag såååå trött!!
Denna graviditet är inte som nått jag varit med om tidigare.
Jag är trött, småillamående hela tiden, konstant gråtfärdig o grinig! Livet känns bra *ironi*
Var förbi Malin en sväng i måndags, härligt med surr en stund :)
Känner att man går därifrån med massor av energi*härligt*
Nu tjatar Mysan om när vi ska tillbaks dit, hon hade superkul med killarna :)
Får ta nån dag man är ledig!

Har "roat" mig med att betala räkningar, tomt på kontot igen*suck*
Känns som man börjar komma på rätt köl igen när man får lön.
Förra månaden var ingen kul utan pengar :(
Nästa månad blir det en hel lön!!!!

Snart dags för jobb!!

Tjing♥