Sista dan!

I skolan idag!
Igår var sista dagen på praktiken.
Nu känns det att man äntligen är klar!!!!
Sen har man ju bara 3,5 år att läsa om man ska bli ssk.
Hade tänkt söka till Kemi men det startar inte iår, får se om de kommer igång
om två år istället!

Hade avslutningssamtal med Vivi idag för Mysan.
Allt var bara bra, siffrorna var fina!

Ska packa mina böcker o bege mig mot stan!

Nina:självklart finns det kaffe när ni kommer förbi :)

Lotta:sväng in närsomhelt!
Joannah: Ser att du satt lösen, vill gärna ha det om jag får:)

Ha en härlig dag♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

GRATTIS!!

2007-06-13 @ 13:59:24
Postat av: sussi

Kikar in och önskar dig en fin sommar!
/Kram Sussi

2007-06-13 @ 21:51:04
Postat av: elli

Jaha, är du åxå undersköterska nu då????

2007-06-14 @ 13:46:53
Postat av: Lotta

Vad har du för dig imorgon? Om du är hemam under dagen/kvällen å lust med besök så hör bara av dej.. :)

2007-06-14 @ 18:20:51
Postat av: Kajsa

Får du jobba i sommar? Jag har inte heller Joannahs lösen, hon säger att hon bara gjort ett litet uppehåll.

2007-06-15 @ 08:10:04
Postat av: Anki

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback