Tack Sussi

för att du kom på Me and I hos mig och även tack till Päivi som tyvärr inte kunde komma men beställde :)
Lite tråkigt att inte nån annan kunde komma men thats life!!!!
Blev en ganska stor beställning o hann även shoppa lite rea på den nya kollektionen :) fast de kläderna får jag till sommaren men den som väntar på nå gott ;)

Stora barnen har varit med faffa o Johan o Nicke på skotertur. Har haft en kanondag :)

Ser ni att min blogg är värd stora kosingar??? Tänk om man kunde få dem kontant ;D

Ha en bra lördag

tjing

Visst kommer ni....

....ihåg Me and I partyt på lördag???
Här har sjukdomarna börjat om! Kim är sjuk igen, vill inte riktigt släppa sitt grepp om honom!
Imorron ska jag testa mitt nya jobb, blir kul! Bara gubbsloken är piggelin!
Bra med många ställen att gå till, på d sättet kanske man kan dra ihop heltid :)

Nu är d dags att vika tvätt,
syns på lördag

Tjing


Frisk

men då verkar alla andra bli sjuka istl :(
Tuva o Nell är hostiga o febriga, Siri har feber o gubben sjuk.
Visst skulle d vara bra om d försvann nu, alla är så grinko här hemma när dem är sjuka :(

31/1 är d Me and I party hos mig, om nån har missat d (lr jag glömt o säga)
Ni som läser är självklart alla supervälkomna :)
Tills dess ska vi ha blivit friska!

Tjing♥

Sjuk!!

Kom hem från jobbet idag, kände mig så matt. Kollade tempen, den låg på 38 grader, inte konstigt att det gått segt idag!
Twinsen börjar bli lite bättre från öroninflammationen, en vecka med medicin nu!

Har börjat sälja av lite babygrejs, första annonserna såldes på nån timme!

Nu ska jag krascha i sängen!

Tjing♥