Ingen rubrik!!

Många dagar har hunnit rinna förbi sen jag bloggade sist!
Nu är man färdig uska, äntligen!!!
Har hunnit var på AF oxå, ska ju anmäla sig arbetslös*suck*.
Ska åter dit på tisdag för att lämna in alla betyg o arbetsgivarintyg!!

Färgade håret en kväll, lila skulle det bli!
Mitt hår är ju lite för mörkt så det blir ju inte riktigt lila för mig :S
Mysan ville oxå färga sitt hår så jag satte några slingor av min restfärg i hennes hår.
I hennes ljusa hår syns det mycket bättre:)
 detta är före, två slingor var allt vi gjorde!
 så här blev resultatet!
Det spred sig bra när man kammade håret:)

Igår var jag till ön för lite jobb.
Hjälpte svägerskan att städa ur servicebygganden på campingen!
Ett ganska drygt jobb med en massa ingrodd skit.
Tur att man har bra arbetskamrat så det blir mycket skratt oxå :D
Klockan var stax efter 23 när min bil rullade in på gården, jag var såååå slut!!

Idag har vi varit en sväng till Bfors för lite lunch!
Sen styrde vi kosan mot stan för lite godisshoppande.
Stannade till på Handelsporten för att kolla om det kommit in några foppisar!
Hälften hade kommit men resten kommer nog till veckan!
När vi stod där på parkeringen kom storebror förbi.
Vi for alla mot byn.
Det blev lite familjepizza till middag *mums*
Sen har Peter o Kim "roat" sig med att fälla lite björkar på vår gård!

Imorron börjar gubben jobba så då blir man lite solokvist igen!
Han börjar med en dela tur! Det innebär att han börjar 07,00, ledig nån timma under dan
sen jobbar han till 21,00!
Tur att det inte finns delade turer i byn!!!!!

Ha en härlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: anna

lovisa brukar också tjata om att få sig en slinga när jag färgar mitt hår... men än har hon inte fått nån ;) -kanske nästa gång då.
Ha det gott & ta hand om dig!

2007-06-16 @ 21:36:52
Postat av: Kajsa

Vad cool hon blev i håret! Lydia har åxå surrat om att färga håret men jag har sagt nej!!! Kanske är jag för hård men jag tycker att hon har så fint hår redan och eftersom det är så mörkt så synns det ju inte heller.

2007-06-16 @ 22:03:00
Postat av: malin

Jepps, dom finns kvar! Bara att komma :)

Postat av: Katja

Jag vet inte riktigt själv hur jag fick till sidan? Man får gratulera till uskan! Du skull gärna få börja gnega men jag har inte så mycket dagar att ta ut:(

2007-06-17 @ 11:00:25
Postat av: Anna-Lena

Grattis till Uska titeln:)

2007-06-18 @ 10:23:17
Postat av: Anki

Grattis till uska =)

2007-06-19 @ 08:58:20
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: malin

Vad kul det var att du tittade förbi - gör det gärna fler gånger :)

2007-06-20 @ 07:34:07
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anki

Grattis på namnsdagen

2007-06-20 @ 07:59:32
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Ha en riktigt skön sommar!

2007-06-20 @ 08:47:02
URL: http://ulljo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback