Lycka

Vilken lycka jag känner idag, började redan igår när jag kom hem från jobbet.
Min enbente man hade dammsugit och skurat när jag kom hem med barnen, inget rasp under fötterna alltså *lycka*.
Min vän, Jennie, kom förbi och vi ses inte så ofta för hon bor alldelens för långt borta.
Ungarna blev badade och somnade supersnabbt.
Idag fick jag tips om en försäkring som jag har men inte visste att den fanns. Därifrån fick jag nästa 4000 för mitt gamla benbrott *jippie*. Sen skulle hon skicka en blankett så jag kan söka mer pengar för bestående men!!
Har även bokat en tid för min tatuering och fixat barnvakt till ungarna under tiden. Som tur är har jag en snäll "lillasyster" som inte tvekar att ta alla mina ungar några timmar *tack Sofia*.
Och som lite xtra lycka så kom både lillebror & "lillasyster" förbi i måndags bara så där och sen kom även vännen Elin förbi. Kände mig verkligen älskad :D
Sen är d ju härligt att känna att man trivs på jobbet och allt går bra där.
Ungarna trivs oxå på dagis så d är med lätta steg man lämnar dem på morgonen :)

Ja, nu har jag spridit lite av min lycka till er andra oxå :)
Nu ska jag börja jobba igen,
tjing♥

Kommentarer
Postat av: aegnes

sickna söta godingar på fotona. bromsa in och kom och hämta pengar till plastgrunkorna när du blåser förbi.

2009-06-24 @ 17:16:06
Postat av: Anonym

sickna söta godingar på fotona. bromsa in och kom och hämta pengar till plastgrunkorna när du blåser förbi.

2009-06-24 @ 17:17:00
Postat av: kajsa

Vad roligt allt blev! Var och vad och när ska du tatuera dej?

2009-06-24 @ 22:13:39
Postat av: elli

Vilket underbart positivt inlägg. Jag är glad att få vara med dina delikatesser under dagarna. Var ska du tatuera dej? Alltså på armen eller???

2009-06-25 @ 21:41:52
Postat av: Sussi

Vilket härligt inlägg - jag blev åxå glad :)

Vad skall du göra för motiv?? Vart?

2009-06-26 @ 12:16:01
Postat av: malin

men vad Siri har blivit stor!!!

2009-06-26 @ 23:32:02
Postat av: elli

Men så TRIST när inte twinsen är på plats!!!!

2009-07-08 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback