Glest

mellan inläggen i den här bloggen, tycker ni inte?? Tycker jag!
Nå vad har hänt sen sist då?
Har jobbat hela sommaren, hunnit vara på 30 års fest, några turer till stranden o en massa joxande hemma med alla ungar :)
Imorron är sista dagen jag går på schema, sen har jag lite jobb inplanerat på statt om två veckor.
Blir skönt att få lite ledig tid med ungarna, tänkte roa oss med att åka och hälsa på alla som vi inte hunnit till under sommaren *jag har en lista*.
Blir jag riktigt sugen o köra bil så drar vi hela vägen till Sussi o Erik, får se!
Jo just d, jag har hunnit göra en tatuering, tyvärr har jag inte laddat in nån bild på datorn så alla som vill se den får komma o kika på min arm!

Bye

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Var har du vart och tatuerat dej?

2009-08-07 @ 23:41:50
Postat av: elli

Vi lär ju se den när du kommer med dina delikatesser till dagis och frillo!!

2009-08-09 @ 18:55:39
Postat av: ullrika

det värsta med sommaren är att den är så jämrans kort. hur ska man hinna med allt liksom!?

:)

Postat av: elli

Hoppas du får en lugn helg nu. Tatueringen är jättefin!!!!

2009-08-15 @ 08:21:43
Postat av: Johan

Jahapp!!! int fanns ja me på någon lista...=(...kan de va typ 1 å ett halvt år sedan ni var föbi...;)

2009-10-05 @ 15:17:18
URL: http://www.nogg.se/johanmittisangis
Postat av: Ulla o Sune

Hej på er alla. Hittade inget från nutid, bara från augusti. Det är förståeligt fattar inte att du har tid att skriva överhuvudtagetl. Hoppas att ni får en bra helg, utan hysteri med alla julklappar. Själv sitter vi i ett ofärdigt kök vi har haft vattenskada, men det blir nog färdigt innan nästa jul!!!!

KRAMAR från oss alla till er alla.

2009-12-20 @ 20:32:17
Postat av: Bettan

Kolla mig blogg jag har gett dig ett award :)

2010-02-16 @ 12:03:17
Postat av: Susanna

ett paket oreo kakor.

75-100gram philadelhiaost

ca 100g choklad.



Kör kakorna i mixer tills de är som pulver :), klicka ner ph. ost lite i taget tills de håller i hop. Rulla till bollar, ställ kallt en stund (kylskåp). Smält choklad i vattenbad och doppa bollarna i chokladen.

kram

2010-11-17 @ 08:47:37
URL: http://laine.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback