Western!

Igår var jag på min första lektion i western ridning. Det var sååååå kul o jag blev biten på en gång :)
Tog mycket tankeverksamhet, allt man kunde måste man tänka om :)
My, Robin o Siri red en stund var på Puff, men lite hjälp av mig förståss :) Alla tre ville komma fler gånger o rida!

Lördag fyllde mamma år så vi åkte till Oulu o badade i Eden. Jättekul dag hade vi. Saknade storebror med familj som inte kunde komma pga sjukdom, storasyster kunde inte heller komma med men vi fick låna hennes barn iaf :)
Efter badet åkte vi in i Oulu o käkade kinamat, underbart mört kött!!

Under förra veckan har jag jobbat o jobbat!
Denna vecka ser det sämre ut, tyvärr!!
Nå då hinner jag ju städa här hemma, har börjat gå igenom rum för rum o gör en storstädning!
Gubben o jag hjälps åt att beta av bärget sm är i källaren med tvätt.

Idag ska jag till stan, ska fylla förråden med lite mat o blöjor :)

Håll koll i Happisbladet under veckan, grannen o vi ska bli kändisar :)
Eva Spiik var igår o intervjuade oss om våra tvillingar/stora familjer. Dem hade blivit tipsade när tvillingarna föddes men sen tog det sån tid innan vi lyckades hitta en tid som passade alla + att hennes vikarie inte tog tag i det som hon skulle!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan, kom på att jag inte hunnit vara hos dig och fikat, tänkte juh som göra det när jag var uppe.. :-( Skoj att ni blivit intervjuade, har just börjat prenumenera på HB så få se när man får första numret. :-)

2008-09-08 @ 10:09:48
Postat av: Bettan

Låter som att du har fullt upp som vanligt!

Är du intresserad så ska jag förresten ha Tupperware den 5/10 kl 14.

Kram

2008-09-08 @ 11:51:38
Postat av: Linski

Hehe du skulle inte ha sagt nåt så hade fått en chock sen när vi öppna tidningen asg.

Alexandra hade en skön kommentar idag "Siri ser ut som ett litet troll" hihi :)

Postat av: katja

Det var någon som nämde om att den andra familjen varit med i en finsk tidning , var ni med där oxå??

2008-09-09 @ 09:44:12
Postat av: elli

Vad spännade med twins artikeln. Det blir spännande på fredag!!!!

2008-09-09 @ 17:17:14
Postat av: kajsa

Tänk att det är nästan 50 år mellan oss och dina twins...vad spännande att läsa om er tidningen...hoppas den är med på fredag

2008-09-09 @ 18:14:25
Postat av: Nina

Väntar med spänning på att få läsa om er i tidningen :)

2008-09-09 @ 21:42:50
Postat av: Linda

Katja: näe vi var inte med där, bara den andra familjen :)

2008-09-10 @ 08:40:29
Postat av: Päivi

Det var roligt att haparandabladet kom och intervjuade oss! Jag tycker det är härligt att man får berätta sin historia till andra, dela det här glädje, som dom här små livena har gett oss! Vi kommer och hälsa på någon dag men jag skickar sms om ni är hemma.

2008-09-10 @ 15:33:29
Postat av: Sussi

Ser fram emot artikeln ;D

kram

2008-09-10 @ 15:37:15
Postat av: Anna-Lena

Oj vad kul med western ridning.

Måste nog hålla koll på Happisbladet hos mamma:)

Kram

2008-09-11 @ 08:27:37
Postat av: Emma

Låter jätte roligt med western ridning :-)

2008-09-11 @ 18:18:06
Postat av: Sofia

Det är ju tur att man träffar dig på riktigt emellanåt. Av bloggen att dömma hade man kunna tro att du har trillat av pinn'!

2008-09-15 @ 21:10:06
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilket härligt reportage om era familjer! Tänk att vi nu är fyra tvillingpar i byn,,,jag räknar Elli åxå som bybo för hon jobbar ju här!!! Att ha många barn är en riktigt stor gåva!!!

2008-09-19 @ 15:25:58
Postat av: Joannah

Vad fint repotage i tidningen, härlig bild på era stora familjer!

2008-09-19 @ 19:30:12
Postat av: päivi

Jag fick tårarna i ögönen när jag läste artikel.Det var så bra skrivet och fina bilder. Nå är vi rika!( Det var en sak som var fel att Jonny är arbetslös... )Det var roligt att berätta våran historia.

2008-09-20 @ 01:02:59
Postat av: elli

Jättefin artikel om er. Jag blev så glad när jag läste den. Det är en riktig glad story!!!! Och fina bilder.

2008-09-21 @ 09:17:15
Postat av: Lotta

Härligt repotage om er! Åhh jag vill också ha så många barn som ni har - tillsammans.. ;-)

2008-09-22 @ 12:56:12
Postat av: Katja från Borås

Å va spännande! finns det möjlighet att få läsa det? svara till min bilddagbok, mammaolander. Ha det gott!!

2008-09-25 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback