Mycket nu!

Jag har inte ens hunnit sitta vid datorn!
Var på shoppingtur ifredags med Marika. Hittade en härligt lila-vit blus.
Shoppade lite nya kläder till männen i mitt liv :) Även småtjejerna fick sig lite nytt.
Lördag var det barndop. Allt gick jättebra, tjejerna sov så gott igenom allt :)
Skulle visa lite bilder men jag glömde digitalkameran hemma, hade bara systemkameran med mig!
Ska ta med mig kameran till ön o fota klänningarna så ni får se dem iaf:)

Vi har haft Kims moster här på besök några dar o dem åkte i morse.
Hann vara till Öb på öppningen i går. Fyndade mig en ridhjälm.
På kvällen igår var det ridning, alltid lika kul att komma dit :) Får träningsvärk på de mest konstiga ställen efter varje gång.

Barnen har kompisar här idag, är ganska lugnt i huset då :)
Fick leka lite cykelreparatör idag, Viktor hade slut luft i bakdäcket. Killarna trodde det var punktering men visade sig att ventilen inte var helt åtdragen så det räckte med att pumpa! Tur, för lagning är jag då inte alls bra på ;)

Har anmält barnen till fotbollsskolan oxå! Ska era barn gå??

Ska försöka hinna in till alla er idag lr i morgon!

Tjing♥


Kommentarer
Postat av: Sussi

Har inte funderat på fotbollen alls iår...! När började den??



Tusen tusen tack för dessa dagar, du är verkligen en klippa :)



(((kramarom)))

2008-05-28 @ 18:35:36
Postat av: Linski

Har anmält mina till kyrkansläger :)

2008-05-28 @ 19:42:27
Postat av: Bettan

Vad kul med lite shopping, det har jag också ägnat mig åt i måndags men nästan ENBART till mig själv för en gångs skull, men det tyckte jag att jag var värd, haha!



Kommer du på partyt på lördag eller har du andra planer som de flesta andra?

Du är iaf hjärtligt välkommen om du har tid och lust. Ta gärna med dig nån/några om du vill!

Kram

2008-05-28 @ 23:22:20
Postat av: päivi

Hälsingar från storstad!! vi har så roligt här, det finns massa att titta på. tusentals olika affärer... och sen ska vi bada lite i eden också. Jag ska skicka dig lite bilder fårn dopet som jag tog . När vi kommer hem så får alexander och robin leka , han har frågat så många gånger att får han komma till er eller robin komma till oss. Men vi får höras ha en trevlig helg!

2008-05-29 @ 15:29:11
Postat av: Kajsa

Kasper vill gå men först vill han veta vilka andra som skall vara med...

2008-05-29 @ 23:33:36
Postat av: joannah

Såg dig leka med barnen på gården när jag körde förbi häromdan, skulle tuta men upptäckte då att tutan inte fungerade!

Trevlig helg

2008-05-30 @ 11:03:39
Postat av: elli

HUR hinner du med allt??? KAnske för att du är betydligt yngre än mej, men ändå!!!

2008-05-31 @ 08:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback