Idag har jag fyndat!!

Var till Bettan på meandi party. Blev en massa kläder. Är så nöjd för det blev massa fynd oxå :)
Jenny skulle sälja ut kollektionen så jag fick klänningen jag ville ha för halva priset o ett par knickers oxå för halva priset! Sen hittade jag två scarfs, en godisråttor o en moln, även dem för halva priset! Allt jag fyndade för halva priset blev 30 kr dyrare tillsammans än vad klänningen kostat till ordinarie pris (hoppas ni fattar hur jag menar), så jag är sååååå nöjd :) Som vanligt fanns det även gofika hos Bettan *tack*
Sen tog vi en sväng förbi Repa. Där hittade Marika härligt vackert grönt tyg till vardagsrumsgardiner för endast 39,90! Och hon behöver 7meter till rummet så det blev billigt! Själv fyndade jag en ny kratta för endast 39,90!
När jag kom hem så testade jag den på en gång, gick som en dans att räfsa gården :)
Hade även Siri o Robin som hjälpredor.
Efter det tog Robin o Siri cyklarna o jag sparkcykeln o tog oss en tur.
Körde efter stora vägen till Perssons, där genade vi sen över deras gård så vi kom in på byavägen. Robin fick för sig att han skulle köra efter skoterleden. Hörde sen hur han ropade på hjälp. Jag försökte skynda mig o samtidigt få med Siri. Plötsligt hör jag hur han ropar att jag inte behöver komma någe mer!
Då hade en kille som körde moped sett honom på ängen vid Erik, stannat o gått för att hjälpa honom!! Han hade frågat vad han gjorde där ute, Robin svarade att han skulle testa hur vägen gick över ängen!!
Jag har ingen aning om vem det var som hjälpte honom men Robin sa att han körde en blå moped. Så om nån känner igen den killen kan ni ju tacka honom så mycket från mig, tyckte det var otroligt fint gjort av honom :)

Nu ska jag titta vad gubben gör
tjing♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Känns säkert toppen att få göra så fina fynd.

2008-05-31 @ 21:27:49
Postat av: Kajsa

Verkligen jättegulligt av den killen!

2008-05-31 @ 22:00:09
Postat av: Annika

Wow vad roligt med såna fynd!!

Det var snällt av killen!

2008-05-31 @ 22:02:54
Postat av: Katja från Borås

Go kvällen! visst e det kul å fynda...själv va jag på auktion i vintras å köpte en utemöbel i kraftigt trä. å den kom til väldig nytta nu!! här e ju 35 grader varmt!! jo till saken den kosta bara 250 kr! Ha en trevlig dag!

Postat av: Sussi

Finns d nåt trevligare än att fynda till garderoberna :D

Vilken snäll kille :)!!



kramkram

2008-06-01 @ 12:02:28
Postat av: Bettan

Tack för att ni kom, det var så trevligt och kul att äntligen få se småttingarna irl!

Fynd är alltid trevligt!

Vilken snäll kille!

Kram

2008-06-01 @ 16:38:07
Postat av: Linski

Ska tömma tfn så kan jag mejla :) om du nångång gör digibilder av de du tog i församlingshemmet på ungarna och mig så får du gärna mejla över en eller två hehe :) jag fastnar sällan på bild asg

2008-06-01 @ 19:35:44
Postat av: Anna-Lena

Vad du verkar ha fyndat:), skoj när man hittar sånt man vill ha och det dessutom blir billigt:)

kram

2008-06-02 @ 07:31:03
Postat av: Bettan

Kom på nu att jag hittat din salva förresten! Jag sätter den i påsen med kläderna när de kommer.

Kram

2008-06-04 @ 02:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback