............

Gick precis i rubrikstrejk!!!!!
Idag har vi varit på bvc, var dags för 3 månaders sprutan! Tänk vad tiden går fort, såg en bebis på bvc som var 10 dar. Tänkte att så små har inte mina varit men det har dem visst :) så fort man glömmer!
Robin är hos Aaro o Mysan håller på att ge mig flera gråa strån!
Siri-hjärtat sa till mig när jag hämtade henne från dagis "är du blind lr vad" för att jag inte såg var hennes foppisar var! Dem lär sig så mycket från sina syskon *suck*, kan inte minnas att nån av de andra pratat så till mig vid 3 års ålder!
Fick mig en snabb surrstund med Malin som oxå var på vc. Skönt att Emil äntligen får komma hem :)

Idag opereras min vän, tankarna ligger där ganska mycket idag!

Har hunnit bli upprörd flera ggr ang det inträffade i
Vojakkala! Hur länge ska dem få fortsätta härja som de vill? Är det nån som tror att det blir nått straff för detta då? Tror inte jag, dem har ju kommit undan med en smäll på fingrarna varje gång!!! Säger som Kajsa, hade det varit vi vanliga Svenssons så hade det varit andra bullar!
Tycker så synd om hans familj, tänk om han hade haft barnen med sig *hemska tanke*.

Nu ska jag leta lite recept, klurar lite på vad jag ska bjuda på när vi har dop den 24!

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja d värsta är inte över än, man hoppas allt skall gå bra m honom.

Vaknar ingen nu så är d helt otroligt - allt detta får nu Haparandas ledande stå till svars för!

Piteå kommun köpte ett hus i Haparanda till idioterna - nu får väl Haparanda kommun köpa ett i Piteå och skicka tillbaka dyngan!

2008-05-14 @ 19:50:16
Postat av: Anna-Lena

Ja det är helt otroligt att dom fått fortsätta härja år efter år utan att någon gör nåt, och så sa en polis på nyheterna: "Vi kan ju tyvärr inte vara överallt..", vah... Dom har haft över 20 år på sig att göra något...

2008-05-14 @ 21:35:48
Postat av: Veronica

Oj vad tiden gått fort, redan 3mån:-/

Visst är de lustigt hur fort man glömmer, kan också se andra nyfödda och undra om Dennis varit så liten.

De är så tråkigt när de går så fort.

2008-05-14 @ 22:11:09
Postat av: kajsa

Håller med Sussi till fullo!!! Dina små prinsessor kanske får lite prägel av Siri som fått det av Robin och my!!! DÅ får du fullt upp!!! Mamma säger att det inte var så kätt med tvillingar... dubbla doser bus åt gången...hehehe!

2008-05-15 @ 08:49:09
Postat av: Bettan

Ja, nog är det tokiga de där... På sätt och vis synd att de inte är "riktiga invandrare" för då hade de kanske kunnat utvisas iaf. Nu kan man ju hoppas att nåt händer och att myndigheterna inte tar hänsyn till kulturen - de vet ju att de kan härja fritt för annars kan de ju alltid hävda diskriminering.... suck.

2008-05-15 @ 10:27:23
Postat av: Linski

rubriktorka känner jag igen..jag har också en sån...men ibland får man till det iaf...hehe...slumpen, men inte så illa iaf

2008-05-15 @ 22:11:17
Postat av: Nina

Håller med dig, sussi och kajsa till hundra procent!!! Jag blir så förbannad när man läser sådant !!

2008-05-16 @ 08:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback