Tandläkaren

Har varit med Robin till tandisen idag igen. Även denna gång uteblev lagningen av tanden!
Han blir bara räddare o räddare. Nu skulle sköterskan prata med tandläkaren o höra hur dem ska göra, jag går då inte dit igen med honom! Vill de laga tanden så får dem skicka remiss till Sus o göra det där!
Jag hade lovat honom en Terrain twister om han lagade tanden men det blev ju inget. Men han var så lessen av besöket, nästan i panik när vi var där så jag tyckte så synd om honom. Jag gick emot mina principer o köpte en ändå!! Så lycklig han var när han fick köpa den, han hade ju inte väntat sig nått!
Med My har det varit massa bråk idag, hon har haft värsta trotsen, skrikit o gormat nästan hela tiden. Tillslut var jag så trött o slut att jag sa åt henne att om hon inte slutar nu så börjar jag o gråta, o det tog skruv! Hon blev lugn o började hjälpa mig med det jag gjorde!
Tvillingarna har skrikdagar nu. Dem avlöser varandra! När ena sover så skriker den andra, lr så skriker den ena när man matar den andra! Väldigt påfrestande just nu! Men de sover iaf på natten, som tur är!
Tror jag måste köpa mig en gunga till dem som avlösning för oss :) Tur att Kim är pappaledig ännu!
Om nån har en batteridriven gunga till salu så hör av er!

Imorron styr vi kosan mot Pirttiniemi, pappa fyller 65 år den 25/3 men vi ska fira honom imorron när alla är lediga! Dem har bullat upp med smörgåstårta o en massa fika så vi får väl åka dit på tom mage ;)

Nu har jag ett berg med tvätt som väntar på att vikas, är inne på min femte tvättladdning idag!

Ha en härlig skärtorsdagskväll

tjing♥

Kommentarer
Postat av: sussi

Dom ger narkos i Kalix - kan ni inte åka dit???
Förstår dig verkligen - har ett elände m Viktor... Hoppas d löser sig!
Visst skall jag kika in, är ni hemma hela påsken? Vi är lååååångleeeediga nu ;)
*påskakram*

2008-03-20 @ 19:52:28
Postat av: Kajsa

Fick remiss till S-byn med Kasper för några år sen. Han sövdes ner och dom lagade alla hålen och rev ut två tänder på han då. Det är ännu problem när han ska till tandläkaren. Jag förstår att han fick sin present ändå! Stackaren, visst är det hemskt att höra och se när dom blir så rädda./Kram

2008-03-21 @ 08:08:51
Postat av: Anna-Lena

Jobbigt med tandläkarn:(, hoppas det löser sig.
Glad Påsk, Kram

2008-03-21 @ 08:38:21
Postat av: elli

Ha en RIKTIG RIKTIG rolig påsk nu!!!!!

Postat av: malin

Men inte kan väl domdär söta små liven skrika? Det tror jag inte på ;)Vad skönt att Kim fortfarande är hemma!

2008-03-21 @ 09:08:06
URL: http://tvafyrasju.se
Postat av: Anki

Glad påsk!
Hoppas du hinner vila lite

2008-03-21 @ 13:09:56
Postat av: Eira

Linda!!! Satt och bläddrade i mitt eget blogg-arkiv. Gå in på augusti 2006 på min blogg. Hitta ett litet inlägg som heter "alva och lina" och läs vad du skrev för kommentar på det inlägget *skrattar*

2008-03-21 @ 20:01:33
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har hört att de där gungorna ska vara riktigt effektiva! Skönt att småttingarna sover på nätterna iaf.
Kram

2008-03-21 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback