Käre Gud

Snälla låt min man bli frisk snart!
Det verkar som om han blir risigare o risigare! Han fick ju Kåvepenin, visade sig att han inte tål. Hela gubben var ett stort nässelutslag. Har nu fått andra tabletter, dem gör hans mage så risig + att febern är tebaks!

Denna natt har Tuva haft ont imagen. Mamma o Tuva har varit vaken nästan hela natten *tungt*, sov en timme med henne på magen . Tur att jag lade mig strax före 21 igår kväll! Vid 6 skickade jag ner gubben med Nell o sov en timme till. Då vaknade Siri o Tuva, gjorde lite välling o somnade om igen vid halv åtta.
Sen har jag halvsovit i sängen till nästan 10. Dagen har gått ganska bra, så länge man inte sätter sig ner så känner man inte hur trött man är ;)
Gjorde lite trolldeg till ungarna, det höll dem sysslesatta nån timme.
Nu känner mitt huvuvd av sömnbristen, så jag har satt mig här ett tag.
Väntar att Bolibompa ska sluta, då ska barnen tvättas o sen ska vi alla isäng. Blir bara pappa o tvillingarna kvar uppe. Han har kvällspasset!
Imorron blir det ingen sovmorgon, ska vara på bvc 10!
Kanske man svänger förbi storebror en sväng sen, när man ändå har tagit sig in till stan :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Mika, blir lite piggare av hans musik :)

Ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: elli

Men vad jobbigt för er alla! Håller tummarna att Kim blir frisk snabbt. Man orkar ju inte med nåt då man har feber och är sjuk. Kram

Postat av: Annika

Säger som Elli. Nu behöver ni vara 2 friska o krya som orkar med vaken!

2008-03-04 @ 19:08:14
Postat av: Sussi

Hojja vad ni kämpar på - hoppas d ger sig snart med allt så ni får ordning på torpet :)
*kramar*

2008-03-04 @ 19:59:07
Postat av: Katja från Borås

Hej vännen...ja du det är ett rent helvete när inte båda är friska...kag glömmer aldrig när alla hade magsjuka utan jag...Välkommen till sjukligan. hoppas ni kryar på er!!

2008-03-04 @ 20:50:16
Postat av: Malla

Krya på hälsningar!!
Tok mkt sjukor som går nu med :(

2008-03-05 @ 07:31:28
URL: http://murvel.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Tål inte heller alla penicillin sorter, men som tur är så finns det såna man tål. Hoppas han blir frisk snabbt, nu behövs ni ju båda två.
Kram

2008-03-05 @ 09:39:28
Postat av: malin

oj, då har du att göra nu! Hoppas för din skull att han kryyar på sig... Här är vi fortfarande sjuka, Hampus och oliver hostar, snorar och nyser :(

2008-03-05 @ 10:59:31
URL: http://tvafyrasju.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback