Jag ger upp!!!!!

Gubbens krämpor ändrar sig bara, blir inte bättre bara annat sjuk!
Siri har fått feber o hosta, Tuva har feber o jag känner att febern är på g (hoppas den vänder om) + att hostan knackar på.
Denna natt var Nell vaken till 02,30, hade stora tuttproblem! Sen när vi väl fick somna så vaknade Tuva o tyckte det var dags att äta! Sen har Siri kommit vandrande till oss inatt.
Blev ingen visit till storebror, åkte till bvc o sen hem igen.
Nu sover bebisarna o pappan.
My o Siri degar o Robin är ute i backen.
Nu hoppas jag verkligen att detta vänder så alla får bli friska!
Vilket sportlov ungarna fått, bara sjukdomar som härjar *tråkigt*

Hoppas ni har d bättre

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hojja så trist - kan inte annat säga än att jag förstår er :(
Hoopas HOPPAS d vänder!!!
*kramar*

2008-03-05 @ 15:50:35
Postat av: anisa

Här härjar förkylningen igen, med hosta. De var inte länge sen vi var sjuka här i huset. Hoppas jag själv klarar mig den här gången;). Vi har 7 st sjuka på jobbet. De säger allt om denna förkylning!
Krya på er!!!

Postat av: Bettan

Ja, jag ju inte heller kry, men vet inte vad det är.. Hoppas ni kryar på er!
Kram

2008-03-05 @ 16:28:33
Postat av: veronica

Huja vad de Låter trist!!
Här har jag och Tobbe varit lite förkylda och hosta. Men de andra har klarat sig,än så länge iaf.
Hoppas ni snart Kryar på er, Kramar!

2008-03-05 @ 18:18:51
Postat av: Anna-Lena

Men usch så jobbigt, hoppas ni är friska snart.
kram

2008-03-05 @ 19:00:18
Postat av: Malla

Usch vad trist, man tkr ju att ni är de sista på denna jord som ska ens behöva vara sjuka, men nog vänder det. krya på er och hoppas att det vänder. Här härjar kräksjuka och ögoninf.

2008-03-05 @ 19:02:40
URL: http://murvel.webblogg.se
Postat av: Nina

Fy vad otur att förkylningen härjar hos er nu ! Det hade ni inte behövt få. Jag håller tummarna att det vänder snart.

2008-03-05 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback