Var

ett tag sen sist!
Vi har hunnit njuta av sommarlovet, så skönt att få sova länge!
My o Robin var på fotbollsskola förra veckan, båda hade superkul :)
Midsommar firade vi på Seskarö, det gör vi varje år.
Igår var Jocke, Fia, Hugo o Gustaf här.
Vi tog en tur till Luppioberget. Den utflykten brukar vi göra varje år, minst en gång ibland fler.
Träffade några andra Karungibor, kul o ses :)
Till middag grillade vi hamburgare med friscobröd. Satte guacamole på burgaren, supergott!
Efter middagen styrde Fia o jag kosan mot Kalix, bio som hägrade.

Det var premiär för denna film!
Den var såå bra, fast man måste nog vara ett fan av serien för att få rätta utbytet av filmen :)

Nu ska jag gå o kolla hur mina lilla sjuklingar mår, Tuva har fått feber o Nell hostar!
Själv har jag världens snuva, visst är det härligt med sommar ;)

Ha en underbar sommar, får se när jag hinner uppdatera nästa gång :)

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: elli

Stackars ungar!! och dej med!!! jag börjar ju nu min 4 veckors semester. Det är härligt.

Glöm inte formel ett idag ocm drygt en timme!!!

2008-06-22 @ 12:39:39
Postat av: Sussi

Trevligt att träffas;-), vi hade så mysigt! Vi brukar hinna med några vändor per år:-).

Kram

2008-06-22 @ 16:32:44
Postat av: Susanna

Jag vill osså se den filmen!! Vem skulle jag få med mej på bio??.... sorgligt att behöva gå själv.. S Kram

Postat av: Kajsa

Skulle aldrig ha tålamod att se en film på bio...

2008-06-23 @ 20:19:23
Postat av: Nina

mysigt med bio men trist med juklingar i huset.

Hoppas de kryar på sig fort som ögat.

2008-06-24 @ 10:06:54
Postat av: Nina

mysigt med bio men trist med juklingar i huset.

Hoppas de kryar på sig fort som ögat.

2008-06-24 @ 10:07:06
Postat av: Bettan

Vill också se filmen men det är väl sista dagen den går idag och vi ska på bil-bingo så jag får väl vänta tills den kommer på dvd kan jag tro, eller ladda hem den.

Hoppas sjuklingarna tillfrisknar snart!

Kram

2008-06-24 @ 14:18:25
Postat av: Anna-Lena

Kul med bio, minns inte ens när jag varit sist, måste vara 10 år sen minst, hahah

kram

2008-06-24 @ 17:10:37
Postat av: elli

Jag har dina tupperware här hos mej.

2008-06-24 @ 21:24:23
Postat av: Anna-Lena

Jajjemän jag hör av mig när h*n kommit, kram

2008-06-25 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback