Återblick

Nu tar jag förra veckan, ska försöka komma i håg allt som hänt. Ni får ha lite överseende för mitt minne är ganska dåligt ;)
Tisdag
Var med småtjejerna till ortopeden, skulle tittas på fingrarna!
Nellans finger kapades bort så nu har hon ingen reservdel någe mer. Det gick superlätt o snabbt. Hon grät lite när det knöt men inte så farligt :)
Storbarnen var på skola/dagis. Visst har vi det bra som kan välja hur vi ska använda våra timmar, vissa dagis har ju satt ut vilka dagar i veckan o antal timmar som barnen får vara. Men vi får använda dem som vi vill, bra tycker jag!
Onsdag
Ja, vet inte riktigt vad vi gjorde:)
Dagen flöt nog bara iväg!
Torsdag
Tandläkare för Robin, gick superbra! Var så stolt över honom. Han satte sig i stolen direkt o gapade bra, inge krångel alls!
Mysan for till Sissela för övernattning.
Var på cykletur med Siri o Robin. Svängde in till Sussi en sväng, fick lite te o en surrstund :)
Storebror kom förbi med barnen. Efter middagen tog jag med alla barn, förutom twinsen, o for på en ny cykeltur. Linus ville så gärna cykla här o då är det bara att ställa upp :)
Fredag
Jag fick sovmorgon, väcktes av Siri som sa att hon ringt till mommo o hon var hemma. Hade bestämt själv att vi skulle åka dit.
Masade mig upp o sen åkte vi mot mamma. Barnen hade med sig cyklarna o for med kompisarna på byn :)
Lördag
Barndop i Karungi. Jonny o Päivi döpte Saga o Linnéa. Det var jättefint :) Sen blev det massa gofika, allt var supergott *tack Päivi*. Resten av kvällen lullades bara förbi :)
Söndag
Mysan åkte till Mathilda.
Jag hade storstädning av tvrummet, känns skönt när det är gjort :)
Sen upphämtning av My, styrde kosan mot stan. Stannade till hos Malin o surrade en stund :)
Storebror o fru bjöd på middag, tacos*mums* :)
Missade helt att vi skulle få besök :( Trodde att Tomas skulle komma ensam men han hade haft med sig hela familjen. Nu får jag skämmas lite! Nåväl vi får packa alla i bilen o kika in till dem istället :)

Nu är det matdags för bebisar
tjing♥


Kommentarer
Postat av: veronica

Nu blev jag fundersam,har jag missat nått inlägg, Uti Nellans finger,vad har hänt med den??

Lät ju hemskt:-/





2008-06-09 @ 10:24:20
Postat av: Lotta

Jag började också fundera vad är det med hennes finger? :-/ Du verkar ha haft en härlig vecka iaf. Kram

Postat av: kim

hon föddes med ett extra finger.den tog dom bort.

2008-06-09 @ 11:04:39
Postat av: Anna-Lena

Ok ni hade tid så tidigt, ja det kanske blir lite stressigt, tänkte försöka hinna städa, hämta tårtan och handla innan J slutar dagis 11.30.

Kom gärna en annan dag, jag är hemma alla dagar:), kram

2008-06-09 @ 13:14:49
Postat av: Sussi

Män d var värst vad ni är runt å fikar :D! Härligt!!

Vad vore man utan sina vänner :)



kram

2008-06-09 @ 21:45:25
Postat av: päivi

Tack för att ni kom på dopet och delade våran glädjesdag tillsammans! Det var kul!Barnena fick skratta och leka. Vi hörs. Kom och hälsa på!

2008-06-10 @ 16:12:50
Postat av: päivi

jag har mailat till dig, dopbilder.

Jasmine var så glad när hon kom hem i går från er. Det var så roligt att hon fick följa med och komma och leka.vi ses!

2008-06-11 @ 18:58:59
Postat av: Bettan

Låter som en riktig "hälsa på"-vecka! Skönt att det gick bra med Nells finger.

Kram

2008-06-11 @ 21:02:39
Postat av: Katja från Borås

Å det lät kusligt med fingern....men idag är läkarna så duktiga, tur att det gick bra! Å du..d finns inga goa jordgubbar här heller i januari! ha det gott!

2008-06-12 @ 19:58:41
URL: http://mamma3.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jahhaaa, visste heller om detta med Nells finger! Men skönt att allt gått bra! Kram

2008-06-12 @ 21:11:03
URL: http://www.metrobloggen.se/susannas
Postat av: Kajsa

Å så våran träff i går...gott fika och lite plastbeställningar!

2008-06-12 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback