Tupperware

Fredag den 18/7 klockan 13,00 har jag tupperware party, ni kommer väl???????
Ta gärna med er nån vän lr två :)
Jag har laddat upp med lite fika. Eftersom vi joxat så mycket i köket har jag inte hunnit baka själv så jag tog hjälp av affären. Snabbt gick d oxå ;)
Jaha vad har vi gjort sen sist då??
Kaklet är på plats. Ska bara nytt golv o nya tapeter så är allt klart. Resten av huset är lite upp o ner så jag måste börja röja sen.
Vi har hunnit vara på Övertorneå marknad. Köpte nya fejk foppisar till ungarna.
Söndag var vi till Luleå. Leos lekland ärades med ett besök av oss :) Fem timmar sprang, lekte, hoppade o fikade vi *underbart*. Sen styrde vi kosan mot Avan. Tar alltid minst n tur med färjan varje sommar, detta var andra resan i år.
Sen till Boden en sväng. Var en kvinna där som köpte vår spishäll.
Stannade till i Kalix på vägen hem. Tänkte äta på Trocadero men dem hade slut pizzadeg!!!!! Vi åkte vidare till Sangis o åt på nya restaurangen där, smarrigt värre :)
Måndag åkte våra gäster hem.
Pappa o Aino kom hit. Elen skulle dras i köket!
Igår var vi till Happis marknad. Köpte några t-shirtar till Siri o My, en keps till Robin o ett nytt bälte till gubben.
Lunchade på Leilani med båda mina bröder o deras familjer/respektive :)
Var till Tampis en sväng. Köpte några perenner som jag ska sätta på fammos grav. Blir spännande nästa år o se hur det blev :)
Blev även nån blomma till gården.
Kikade in på Ikea en sväng oxå. Lite glödisar o nån blomma blev fyndet där :)
Hann se Eira, Seija o Sara som alla tre jobbade :)
Idag har vi varit på bvc. Tjejerna växer så d knakar.
Kikade in på Elgiganten en sväng oxå. Såg en kändis där. Markus Fagervall!!
My hade svårt att koncentrera sig på nått annat :)
Sen tog vi en tur förbi storebror innan vi åkte hemåt.

Vi ses på fredag :)
Tjing♥

Kommentarer
Postat av: eira

Klart vi jobbade, alla har ju inte semeter som du flin

2008-07-16 @ 18:54:30
Postat av: Anna-Lena

Ska bli spännande att se köket:), skulle oxå vela ha nytt..

kram

2008-07-16 @ 19:31:23
Postat av: Sussi

Men va fan säger du - har JAG missat Markus!!!! morr

Var d siri & kusinen som sjöng på scen igårkväll :)???

2008-07-16 @ 22:21:41
Postat av: Kajsa

Jag kommer inte till dej på fredag för jag jobbar till halv sju...men jag beställer med Joannah. Markus Fagervall!!!! hade du kameran me?

2008-07-16 @ 23:22:05
Postat av: kim

man skulle ha gått fram till Gunnar Fagervall o sagt att dig känner man igen från idolpubliken.men vem är den svarthåriga pojken som du har med.hehe. ;)

2008-07-17 @ 10:30:12
Postat av: Susanna

åååhh... markus..... drömmer mej bort...

Postat av: elli

Men herregud!!! Markus fagervall är juinte snygg han sjunger ju bara bra!!! VAd är det med alla??????

Vi har släkt här så jag är tyvärr upptagen med detta i morgon. Därför kommer jag inte på Tuppervaren. Så du vet!!!!! Sara sa att hon var tvungen att kolla in twinsen på ikea!!!

2008-07-17 @ 15:37:38
Postat av: Kajsa

Elli har ju inte fattat nåt...det är ju Gunnar man spanar in...Markus lyssnar man ju bara på!

2008-07-17 @ 22:42:50
Postat av: Kajsa

Jag sätter in pengarna på Ulles konto! Tack!!!

2008-07-19 @ 16:39:57
Postat av: Kajsa

Jag sätter in pengarna på Ulles konto! Tack!!!

2008-07-19 @ 16:40:15
Postat av: Bettan

Såg party-inlägget alldeles för sent och hade ändå inte hunnit komma för vi var bjudna på 30-års kalas kl 17 i fredags.

Markus Fagervall var visst ut på hotellet här i lördags också -ångrar nästan att jag inte gick ut jag med...

Kramis

2008-07-21 @ 08:21:27
Postat av: Nina

Jag missade också tupperware...då vi var på resande fot. Men vad du/ni hunnit med, massor !!

2008-07-21 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback