Tack

Alla ni som kom o beställde när jag hade TW party :)
Det sålde jättebra, blev finfina gåvor till mig :)
En fin partybox (tårtbox) o två vippskålar!
Grejerna kommer nån gång under fredagen, troligen kvällen.
Jag är hemma hela lördagen.
Agneta: söndag åker jag mot mamma så jag kan lämna in sakerna till dig!
Vi har hunnit med en badresa till Luleå.
Arcusbadet förärades med ett besök av oss.
Tur med vädret hade vi. Kanonvarmt med sol :)
Badade nån timma. Sen blev d mat på storheden o lite shopping.
Ny vattenslang o trimmertråd inhandlades, spännande saker lr hur ;)
Dagen har gått i dimmans tecken.
Har haft sån mensvärk att jag legat däckad i soffan halva dan.
Fick frukost på sängen av min ♥gubbe.
Sen masade jag ner mig till soffan o kraschade där nån timme.
Tog mig ner till duschen o spolade lite varmvatten mot kroppen. Kände genast lite bättre.
Nu har tabletterna äntligen börjat kicka in så allt har lättat *suck*.
Trodde jag hade sluppit allt som heter mensvärk.
Försvann efter jag fick My. Men efter jag fick tvillingarna kom allt tillbaks men
100 resor värre!!!
Tre-fyra dar har jag värk o den tredje dagen är alltid värst.
Då tar jag mig knappt upp trots mediciner!
Måste ringa Nina, kan ju inte ha d så här.
Imorgon klockan 18,00 har min svägerska, Marika, TW-party om nån vill komma.
Adressen är Järnvägsgatan 8, mittemot Eira :)
Själv åker jag självklart, så om nån vill åka med hojta till :)

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: elli

Det är ett rött vin. Mycket gott. Men häromdagen smakade jag ett ännu godare rött vin som jag dessvärre glömt namnet på. Men jag återkommer. Spanskt var det.

2008-07-23 @ 06:58:51
Postat av: Susanna

usch va jobbigt med så ond mensvärk! :(

Postat av: eira

Japp - vi ses!!!!

2008-07-23 @ 17:53:55
Postat av: veronica

De bidde ingen TW party för mig,(Maby next time, TACK än en gång för inbjudan iaf:)

Vi åkte till Luleå och köpte bla en cykelstol,sittvagn och lite annat smått och gott.

Huja vad hemskt med mensvärk.

Jag måste säga att jag har inte mkt till m.värk sen jag fick barnen?!

2008-07-23 @ 21:18:19
Postat av: Nina

oj detta såg jag en dag försent...och inget sa min svägerska till mig än att bråttomt hem igår...hrm

2008-07-24 @ 14:28:04
Postat av: Bettan

Usch och fy för sådan mensvärk! Stackare, hoppas Nina kan hjälpa dig. Kram

2008-07-25 @ 23:09:16
Postat av: Anna-Lena

Usch vad jobbigt med sån mensvärk, hoppas det löser sig.. Kram

2008-07-26 @ 10:45:06
Postat av: Kajsa

Vad bra att du fick dina fina presenter! jag har åxå fått allt mitt som jag beställt! Vem ordnar T-party nästa gå?

2008-07-27 @ 00:47:06
Postat av: joannah

Kunde ju tyvärr inte komma för algot var sjuk, men det sa nog mamma till dig ´skulle jag tro...

2008-07-27 @ 21:32:45
Postat av: Anonym

Vilka fina gåvor - d är ju d bästa när det säljer bra :)



kram på er och hoppas ni har en skön sommar :)

Fick du mitt mail förresten??

2008-07-28 @ 09:21:47
Postat av: Sussi

D var jag ovan...

2008-07-28 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback