Jaha

tiden rusar iväg.
Snart är sommarlovet slut o skolorna börjar igen.
Vet inte om jag ska börja jobba i höst lr om jag ska stanna hemma ett tag till*hmm*.
Med lite tur får Kim ett jobb som betalar bra o då får jag vara hemma istället :)
Både barnen o jag har varit till frissan. Ja inte de minsta barnen då ;)
My o Siri fick luggen klippt o lösslingor i håret.
Robin ville färga sitt hår blått men det fanns inte blå färg. Då var hans alternativ att raka bort allt lr färga svart!
Vi satte en mörkbrun toning i hans hår o han blev såå nöjd. Han ser ju lite smålustig ut men jag tänkte att jag kan ju inte alltid säga nej till honom o sen låta tjejerna fixa sitt hår!
Själv fick jag en rejäl klippning. Frisyren är typ som Linda Bengtzings. Mörkbrun i botten som täcker alla grå o sen lite rött i toppen. Blev så nöjd! Hade andra planer själv men Tina hade tänkt till så jag gick på hennes förslag. Kan ju inte alltid gå med samma frisyr :)
Idag ska banken besökas. Platta ska gjutas så pengar behövs!
Måste ta mig i kragen o börja baka bröd till JoS bröllop. Lika bra att göra bort d så jag inte behöver stressa sen! Ska ju även ro ihop en potatissallad o man vill ju inte stå o göra allt kvällen före :S
Nu ska jag slänga mig i duschen o väcka resten av min familj. Gubbe o två döttrar (My o Tuva) sover ännu.
Solen kommer idag oxå, lovley :)

Ha en härlig dag i solen o njuuuuuut :)
tjing♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

Nu måste du ju visa upp er i nya frisyrer! Bilder!!!!! kasper har ju fått feber men vi måste ju ändå till tandlöäkaren...plus att vi måste handla sånt som han kan äta, han har ju både ont i tanden och i munnen.

2008-07-30 @ 10:38:22
Postat av: Bettan

Jag vill också se bilder, det är så spännande med nya frisyrer!!

2008-07-30 @ 12:10:40
Postat av: elli

Det låter som att man nog kanske inte känner igen dej om man möter dej!!!!

2008-07-30 @ 12:55:07
Postat av: Sussi

Oh - lät som en toppenfrisyr :)!

Såg Robin igår, han var lite eljest än sist jag såg honom :D! Hade inte barnen förvarnat, så hade jag nog inte känt igen honom!



Nu bär d av till Malmö :)!!

kram

2008-07-30 @ 13:27:44
Postat av: aegnes

ni var ju så snygga i håret allihop, du med, men jag vart ju så fascinerad av robin så jag "glömde" alldeles bort dig =}å du är jättefin. önskar jag kunde ha nån snygg frilla men min fårbolla (som min käre man kallar den) till kalufs är ju så in i attans envis.

2008-07-30 @ 19:02:27
Postat av: veronica

Bilder tack:)

Vad skoj med bröllop, när ska de gifta sig?

Jag hoppas också ännu på och bli fru... men den som lever får se!

2008-07-31 @ 22:19:44
Postat av: Anna-Lena

Vad kul med ny frisyr, borde nog oxå tänka som dig "man kan inte alltid ha samma frisyr", har dessvärre alltid det, hahah, och vågar inte ens nämna NÄR jag sist gjorde något åt den frisyren heller.. kram

2008-08-01 @ 08:42:33
Postat av: Katja från Borås

Hej! nu måste du gå in till min bilddagbok å kolla!! massor av nya bilder! mammaolander skriver du. Å sen vill ja me se din nya frisyr!!ha det!!

2008-08-01 @ 23:20:00
Postat av: Nina

Härligt att få vara nyklippt och färgad i huvet...själv ser jag ut som sju års bedrövelser, "min" frissa har flyttat söderut...och nu vet jag inte vart jag skall gå.

2008-08-02 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback