Svammel från en gravid kvinna

Har egentligen inget av vikt att skriva om men jag tänkte lämna lite livstecken iaf!!
Sammandragningarna har tilltagit, hoppas verkligen att dem är på g snart så jag inte måste dras med dessa starka o täta sammandragningar i 6veckor till *stööön*.
Imorron bär det av mot Kalix, har mvc o sen tänkte vi hinna kika in hos A-L oxå. Längesen jag var dit så det blir skoj med lite surr :)
Har laddat hem lite nya låtar så nu sitter jag o lyssnar på dem, underbart!!!

Idag har jag faktiskt kört bil själv, hela vägen till stan! Visst blir ni impade av mig *asg*.
Jag hade garderat mig med en kudde i ryggen, fast när jag hoppade in i bilen så fastnade jag i ratten*ooops*, fick dra bak stolen så nu kör jag med tårna!
Har hunnit med fika med Madde, Robin till tandsköterskan (ett hål fanns som ska lagas, bävar lite för han är så känslig o rädd), varit på Barnens hus o bokat en vagn med liftar i, kollat på väggskötbord, tittat på Tummen saker till sängen *sååå gulliga* o sen tog sonen o jag en korv var på OkQ8.
Styrde bilen hemåt o hämtade upp stortjejen som haft finska o sen hem.
Det var en trött mamma som rasade i soffan, Sirisnäckan lade sitt täcke om mig o dit somnade jag.

Imorron fyller min käre storebror Peter 32 år, så det blir lite fika o middag skulle dem oxå bjussa på *snällt*.

Ha en härlig helg

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hoppas att du inte har det alltför jobbigt nu sista tiden kvar innan det är dags.

Du är även utmanad, se min blogg.

2008-01-10 @ 20:33:38
Postat av: Annika

Inge stress bara vila nu inför bebbarnas ankomst!! :)

2008-01-11 @ 07:46:52
Postat av: kajsa

Det är nu det börjar bli jobbigt...men försök att vila ordentligt så du orkar sen...dú blir ju fembarnamamma!

2008-01-11 @ 08:31:26
Postat av: Bettan

Snart kommer de! Ska man gissa datum? Nästa söndag den 20/1 kommer dina bebbar ut tror jag. =)

Postat av: Anna-Lena

Vi ses snart:).
Dom är säkert på gång nu när som helst.
Trevlig helg.
Kram

2008-01-11 @ 10:13:14
Postat av: Emma

Hurdan vagn blev det ? vi har inte bestämt oss ännu börjar få lite smått panik men det lutar åt en emmaljunga tvillingvagn men vi hinner ändra oss några gånger ..tror dom e lite less på oss på barnenshus med våratusen frågor :-)

2008-01-11 @ 20:34:35
Postat av: elli

Jag väntar med spänning på delikata strösselbilder!!!!

2008-01-12 @ 08:56:48
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: joannah

Bara 42 dagar kvar!! jag har bara 18!!

2008-01-12 @ 09:35:26
Postat av: Anki

Läste i ett tidigare inlägg hos dig om dålig lukt i kylen, kolla om du har nån gammal vitlök därinne, de kan lukta j.vligt illa. Vitlöken kan se bra ut, men skenet bedrar.
Väntar med spänning på när du får tvillingarna:-)
Lycka till!!!

2008-01-12 @ 11:09:58
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Katja

Hej på dig Tjockis!!!
Har hafft fel på datan här hemma så det har inte blivit av att kika in här. Hoppas att du inte behöver vänta länge till,kan föreställa mig hur jobbigt det är

2008-01-12 @ 17:56:53
Postat av: aegnes

men så go´siri va me sin mamma.

2008-01-13 @ 09:06:55
Postat av: Lotta

Haha, hade velat se dig kliva ur bilen faktiskt.. ;-) Åhh vad det ska bli spännande med två små knattar.. :-)

2008-01-14 @ 09:01:47
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: malin

Halloj! Hur är din dagsform idag? Tycker faktiskt att du kan uppdatera dej lite oftare, vi vill ju veta hur tjejjorna mår ;)

2008-01-19 @ 08:09:55
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: kajsa

Jag har fyra lådor och en påse på köksgolvet som väntar på dej! Det du inte vill ha kan du kasta i pannan eller skicka vidare. Nu är det nära för både dej och mina flickor...fan vad spännande!

2008-01-19 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback