Inga bilder

Tänkte visa lite bilder åt er, men jag ids inte ladda in dem i datorn idag! Känner mig väldigt slö o oinspirerad*suck*.
Får väl visa dem nån dag när jag ids, annars kan man komma förbi här o kolla på ena bilden, nämligen Siris nya rum. Hon är så stolt! Det har blivit målat i en rosa färg, som fröken önskade, sen har hon fått en liten utdragbar säng av morbror/fadder Peter m familj. Den är spraymålad i silver *såå söt*. Så hon har nu flyttat ut från vårt rum o in i sin egen lilla vrå :)
Var på nytt ultra i veckan igen. Tvåan har nu vänt på sig så hon ligger oxå med huvudet neråt, sen har hon även knuffat undan syrran o tagit ledningen! Så hon är helt plötsligt ettan nu!!
Dagen hon vände på sig så mådde jag så illa, jag låg i sängen nästan hela dagen o mot kvällen så spydde jag som en liten gris!! Måste säga att det verkligen känns att ha två huvuden nertill + att foglossningen känns av nu igen! Ska beställa tid för akupuktur på måndag!

Har precis laddat hem lite nya låtar som Mysan ville ha så jag ska ladda in dem åt henne!

Tjing♥

Ps. är det nån som vet när skolan börjar?? Har tappat bort lappen där det står så jag har ingen aning om vilken dag jag ska skicka ungarna till skolan :S

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhhh tänk det närmar sig! Snart är bebbarna ute!! När är du beräknad?

2008-01-05 @ 15:31:46
Postat av: aegnes

men oooh så spännande med bebbarna. skolan börjar den 8/1

2008-01-05 @ 21:21:19
Postat av: elli

Studiedag på måndag men frillo öppet som vanligt och skolan börjar på tisdag!

Postat av: Emma

Åh vad spännande för siri med nytt rum :-) åh fy så jobbigt att ha ont och må illa urk för att spy stackare ..men nu är det ju inte så länge kvar iaf kanske är vi rent av samtidigt på bb hela gänget ..

2008-01-05 @ 23:12:33
Postat av: joannah

Vad kul med nytt rum för siri!

Ja snart är det kalvning, en gammal go vän uttryckte sig så åt mig... "När är det dax att kalva då?" =)

2008-01-06 @ 09:22:51
Postat av: Malla

Tittar in en sväng, hojja kan inte ens tänka mig hur det känns när två ligger och trycker neråt, men snart så har ni era små bustroll ute.
Kul med nytt rum :)
Må väl. kramen.

2008-01-06 @ 10:08:31
Postat av: Nina

är säkert en påfrestning för kroppen och knoppen att vänta två småttingar:)

2008-01-06 @ 17:49:13
Postat av: Anna-Lena

Kul med nytt rum:) och spännande att ni snart har 2 till små:).
Kram

2008-01-07 @ 11:03:56
Postat av: Emma

Tack för erbjudandet super snällt, men nicke kom hem med halsbränne piller idag så skönt

2008-01-07 @ 21:12:15
Postat av: Bettan

Ååå, jag vill också göra om i Michaelas rum! Det är ju så kul att renovera!

Hehe, det lär bli fullt på BB när det är dax! Ni kanske får dela på städskrubben eftersom att ni är så många som ska ha samtidigt, haha!

2008-01-08 @ 08:36:33
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Malla

*Vinkeli vink* tittade in, lämnar "spår" efter igen ;)
Heipps!

2008-01-08 @ 20:01:36
Postat av: mammamia

Kikar in och hälsar på,lycka till med bebbarna!

2008-01-08 @ 20:22:52
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback