Inga bebisar än!

Ifall det var nån som undrade ;)

Det känns som om jag fick en hel födelsedagshelg.
På lördag kom Jocke o Fia hit. Vi hann med både lunch o middag, massa surr o bus. Lillebror lagade middag o bytte köksgardiner åt mig :) Fia hade med en liten påse med två par raggsockar o två par vantar utan tummar som hennes mamma stickat till bebisarna *så gulliga*. Nu behöver dem inte frysa på väg hem från bb :)
På söndag kom resten av släkten.
Det blev ingen smörgåstårta, både gubben o jag var för trötta för det. Men Peter o Marika kom med kina mat *mums*. Jag fick nytt påslakanset i bomullsatin o nya lakan.
Efter maten försvann både mamma o Marika medans jag låg i soffan o vilade. Hörde hur dem bökade uppe, gissade att dem satte mitt nya påslakanset i sängen!
Efter nån timme kom mamma ner o masserade mina fötter som nu är så svullna att jag nästan inte kan gå!
Sen kom alla ungar ner o sa att jag skulle komma upp o måste blunda.
Alla dörrar var stängda på vindan så jag fick stå bakom varje dörr o blunda innan dem öppnade.
Hela vindan var städad/röjd!!!
Dem hade alla tillsammans städat, även mina barn som annars gnäller när det ska städas!
Var så fint där uppe!
Visst har jag underbar familj, först kommer ena delen o byter gardiner, lagar middag, busar med barnen o ger mig nån annan att surra med än min man :)
Sen kommer nästa bunt o städar åt mig!
Jag tycker dem är helt underbara allihop :)
Nu är det även bestämt att Robin ska åka till Jocke o Fia till helgen, så han längtar :)
Då har alla barn fått en egen helg där! Dem gillar verkligen att få åka dit!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis i efterskott! :D åhh vad snälla dom är, måste ha varit hur underbart som helst! :) När du inte uppdaterar på ett tag tar man förgivet att det är bb som gäller. ;)

Postat av: Katja

GRATTIS!! Hoppas du får dina flickor snart, måste vara jätte jobbigt att ha så mycket vätska i fötterna.

2008-01-29 @ 11:59:13
Postat av: malin

Men gud så gulligt av dom! Sånt uppskattas verklgien!

2008-01-29 @ 12:27:11
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Emma

Det var verkligen inte illa förstår att det var uppskattat ..spännande att se i fall vi är på bb samtidigt :-)

2008-01-29 @ 15:22:31
Postat av: MorsanBaloo

Åh vad snälla släktingar du har. :)
Grattis i efterskott!

2008-01-29 @ 18:59:22
Postat av: Linski

Jo jag har lagrat numret nu...och ändrat namnet på "firman" också *Asg* till det rätta
haha :) så det borde vara i ordning...tycker det är bra...man får tid för klippning väldigt fort :D

2008-01-29 @ 19:45:01
URL: http://string.blogg.se
Postat av: Anki

Du har ju samma födelsedag som min son. Grattis í efterskott. Väntar med spänning på när bebisarna kommer. Vad underbart att de ställer upp och städar åt dig=)Hade ju inte kunnat få bättre present.

2008-01-29 @ 20:26:24
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Bettan

Men vad härligt att få städat och allt! Vilka gulliga släktingar och vänner du har! Kram

2008-01-30 @ 09:42:59
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vad snällt gjort:), härligt att få städat och fixat hemma:)
Lycka till nu om det bär av innan jag hinner kika in här nästa gg.
Kram

2008-01-30 @ 10:54:20
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen att dina små tjejer kommer snart. har haft en sån mysig dag med din dotter och mitt barnbarn i totalt centrum...

2008-01-30 @ 17:19:05
Postat av: Eira

Åh vilken härlig familj du har!!!

2008-02-01 @ 09:56:35
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: malin

Vad duktig du är som har hållit tjejjerna inne såhär länge! Jag har varsin present till tjejjerna här, men du får dom inte förräns dom är på utsidan av magen ;)

2008-02-01 @ 10:29:29
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Lotta

TYcker dus ka ha lite tätare uppdateringar, man e juh nyfiken om bebisarna är på g eller inte.. ;-)

2008-02-01 @ 10:55:17
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback