Småsjuka

Här i huset har förkylning börjat härja. Siri har lite feber o snuva. Imorse har hon sovit till nästan 10,00, händer inte ofta kan jag säga!
Mysan är lite snuvig men det har stannat där!
Igår skickade vi iväg Robin till ön, ska hämta hem honom imorron. Enligt honom själv så skulle han stanna där i 16 veckor!!
Mysan var en stund o lekte med Moa. Faffa var på utryckning o hämtade hem henne sen.
Idag har hon styrt kosan mot Korpikylä o Mathilda, än en gång är det faffa som är chaufför *tack Håkan*.
Själv har jag just nu en gnällspik som vill ha en av mina prydnadssaker, att hon orkar tjata lääääänge *suck*.

Gubben har varit o skottat o mekar nu i en skoter. Han håller på att elda igång lite varmvatten så Siribus o jag får basta lite sen!

Tror jag måste skaffa mig öronproppar, tjatandet blir bara värre!! Siri är mitt envisaste barn, hoppas tvillingarna blir lugna *håller tummarna*.

Är det ingen som är sugen att hälsa på hos några halvsjuka med gnällspikar hemma??? Bara att svänga in i så fall :D

Ska se om jag hittar avstängningsknappen på henne!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Många som är krassliga nu. Wille har börjat hosta mer o mer....få se om det blir värre!!

2008-02-02 @ 12:46:37
Postat av: Emma

Här tjatas det för fullt med ..vicktor är så rastlös skulle behöva dubbla öronproppar jag med ..

2008-02-02 @ 18:25:50
Postat av: elli

Går det inte att muta den lilla delikatessen? Med nåt gott???

Postat av: Kajsa

Har du packat väskan ännu?

2008-02-03 @ 09:58:02
Postat av: Susanna

Hej! Vad härligt med tvillingar!!! :-D

2008-02-03 @ 13:20:06
URL: http://susannal.webblogg.se
Postat av: Katja

Det är bra med egen vilja!!!

2008-02-03 @ 18:17:55
Postat av: mammamia

Vad spännade med bebisarna...det verkar bli två vattukvinnor...
hoppas att allt går bra!

2008-02-04 @ 09:03:19
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Lotta

Ja shit, snart 5barns mamma, och du är så pass ung ännu att du hinner få fler. ;-) haha Inte kan jag tro att Siri är gnällig, jag har juh sett att hon är en liten ängel.. ;-)

2008-02-04 @ 09:11:43
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Fy för förkylning, vi har ju som du vet varit krassliga hela förra veckan, *less*
Kram

2008-02-04 @ 10:35:03
Postat av: Anki

Inga bebisar ännu????

2008-02-04 @ 18:42:55
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback