Jävla pissmorgon!!

Morgonen började med att jag fick skotta bron!! Var så blöt snö att det inte gick o sopa.
När vi kommer till skolan ligger Mys mössa, vantar, xtra vantar o ballerinaskor som en stor snöboll på hennes hylla! Nån hade kastat ut hennes saker igår efter att vi gått hem, Anton hade sett kläderna utanför dörren imorse, helt översnöade! Vem tycker att det är roligt att kasta ut andra barns kläder?? Nån som själv vill gå ut i dyngsura kläder kanske??? Fröknarna skulle utreda, får se om nån erkänner, tror ju inte det!

När jag sen skulle köra från skolan så körde plogbilen framför mig, bra tänkte jag då går det ju lättare att köra! När han var i jämn höjd med Viktoriavägen så bromsar han o börjar backa. Jag hade stannat en bra bit bakom så jag var inte så orolig, sen tittar man ju oftast bak när man backar! Men han fortsatte backa, så jag började oxå backa o tuta åt honom. Sen bar det av framåt igen. I höjd med Erling H/stationsvägen så stannade han igen. Denna gången var jag förberedd, trodde jag, o stannade lååååååångt bakom honom. Då kommer den JÄVELN med FULL fart bakåt!!!!!!!!!! Jag i smått panik, slänger i backen o ska backa, får inget fäste med däcken o bara spinner. Jag börjar tuta som fan o hoppas att han ska märka mig!! Då kollar han helt plötsligt bakåt o stannar, ca 50 cm framför min front!!! Sen svänger han o börjar ploga efter Stationsvägen, jag arg som ett bi tutar åt honom när han kör iväg! Han kollar ut genom fönstret som om JAG vore galen!!!!!
Korpis kommer att få ett argt samtal från mig idag!!!! Man ska väl fan kolla åt det håll man kör, lr hur!!!!!!!

Ska idag roa mig med att försöka boka tider för tjejerna till Hörcentralen o Ortopeden!

  image263

Kommentarer
Postat av: Ulle

Idioter med körkort finns det gott om. Höll på att frontalkrocka med en hit&dit bil på E4:an i höstas.

2008-02-22 @ 10:17:37
Postat av: Jenny Sandsten

Uj vilka söta små gryn!!!! :)

Postat av: Katja

Plogbilarna är inte precis små heller!!!Dom tror att dom har alla rättigheter när dom är lite större!! -Är man stor och stark måste man vara snäll :)

2008-02-22 @ 10:52:19
Postat av: sussi

Ja d är inte klokt - först snömula kläder - sen nästan ihjälkörd!
Men tur att du har dina smågryn att gosa med, så du får annat att tänka på :9
Dom är ju helt underbara - ni är lyckligt lottade :)!!
kramkram

2008-02-22 @ 11:21:23
Postat av: Anna-Lena

Nä fy fasiken, kan tänka mig att du blev både panikslagen och arg.
ÅÅå så söta småtjejerna är:)
Kram

2008-02-22 @ 11:24:23
Postat av: Maria Wittikko

som att dom idioterna bryr sig om andra medtrafikanter,dom kör ju alltid som att de inte finns en morgondag!Ni har verkligen handarbete hemma nu:)Jätte söta små tösar... kram

2008-02-22 @ 12:10:20
Postat av: mammamia

ÅÅÅÅÅÅ,GRATTIS!!!!

Vad fina töser ni fått! Men plogbilsidioter borde få utegångsförbud...

2008-02-22 @ 14:37:32
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: veronica

Ja herregud de tror att de äger vägarna!
Hmm mitt hjärta smällter när jag ser era små:-)

2008-02-22 @ 14:38:41
Postat av: Annika

Sickna små söta tjejer!!! :)

2008-02-22 @ 15:00:24
Postat av: Bettan

Ja och den plogbilsföraren skulle nog passa sig om han visste vilka hormoner du har just nu, nyförlöst och allt, haha!

De är verkligen bedårande dina små töser, det är inte utan att man blir lite bebisjuk.. =)

2008-02-22 @ 17:13:28
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Hoppas nån av fröknarna tog kläderna och gick in i klasstrummen direkt! Det är väldigt kränkande att nån slänger ut mans kläder så där! Sickna sötisar!!!!

2008-02-22 @ 17:52:22
Postat av: Katja från Borås

ååååå vilcka gullungar!!! man glömmer så fort att dom verkligen va såååå små....

2008-02-22 @ 19:49:38
Postat av: elli

Åh så söööööta twinsen är!!!!!
Är det din mamma som håller i dom på första bilden eller???

2008-02-23 @ 09:25:23
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anki

Vilka små sötnosar=)
Fullt upp med andra ord???

2008-02-23 @ 11:01:04
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: anisa

Vilka sötnosar ni fått!! Nu blir jag lite babysugen men säg inget åt min man;)

2008-02-23 @ 20:12:06
Postat av: Emma

Vilken idiot till plogbils chaufför .Vad söta tjejerna är

2008-02-23 @ 21:38:32
Postat av: mammamia

Kollade in webbisarna på nll:s sida...
Har ni något i Karungi,tex vattnet,eftersom det finns fler tvillingar födda i februari?

Kul iaf!

Byn som jag än så länge bor i är också en "tvillingby",tyvärr bor inte så många kvar här längre...

2008-02-24 @ 12:20:19
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Anonym

åååååååååååå vad söta dom är

2008-02-24 @ 14:17:12
Postat av: Nina

Herregud så söta flickorna är !

och så arg jag blev när jag läste om Mys kläder...håller med kajsa till fullo att det är kränkande:(

2008-02-24 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback