Bakterier i massor!!

Har varit med Siribus till vårdcentralen idag. Hon har bakterier nästan överallt!!!
I öronen, i näsan, i båda ögonen, bakom ena örat i ett sår och i huden i form av prickar. Enda stället hon inte hade nått på var i halsen, helt otroligt med tanke på all halsfluss som går just nu!
Medicinerna hon fick gick på 300 spänn, lite dyrt tycker jag men frisk ska hon ju bli!
Hon har nu varit hemma en vecka o jag är helt slut, ena stunden är hon pigg som pommac o busar o härjar, sen blir hon trötter o grinig för att somna inom en timme. Tur att pappaKim är hemma o kan avstyra henne lite från mig!
Nu hoppas jag bara att hon blir frisk innan bebisarna kommer o att ingen annan av ungarna hinner bli sjuk, vill ha ett friskt hus när vi kommer hem från bb. När jag fick Siri o var på väg hem så hade My o Robin magsjuka, ni kan ju gissa vem som fick det sen, rätt det var jag!! Så första tiden hemma var inte så kul, magsjuka o feber härjade i huset. Sen när hon var 8 veckor så fick både hon o My ögoninflammation + att Siri fick RS-virus. Det blev några nätter i Sus för behandling!
Denna gång vill jag därför undvika att ha hela huset sjukt när vi kommer hem, kanske man kan stanna på bb i nån vecka ;)

Får man sparka på sin man när han gör sig lustig över musiken man lyssnar på??*hmm* Han gillar verkligen inte RHCP!

Joannah: om jag får ditt kontonr kan jag betala dig där!

Nu ska jag medicinera lillsnäckan o smörja hennes sår, ha en härlig kväll

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja de var verkligen en riktig sjukstuga ni har hemma! Hoppas hon snart kryar på sig.. och att ni alla andra också får vara friska.
*håller tummarna*
Kram

2008-02-07 @ 20:10:50
Postat av: Anna-Lena

Ojdå.. Hoppas alla är friska snart. Här har Jonathan magsjuka:(:(, den värre varianten dessutom- huvva.
Kram

2008-02-07 @ 20:20:47
Postat av: Annika

Ja hoppas huset är smittfritt när ni kommer hem från BB.

2008-02-07 @ 21:30:02
Postat av: Katja

Försök nu att föda dina tvillingar!! jag har ju redan fött mina en pojke och en flicka :)

2008-02-08 @ 10:01:53
Postat av: Nina

Såg att ni har sjukstuga, blä för det om jag ösnkar någon friska bran så är det hos er !!
Hoppas alla hinnar vara sjuka "färdigt" till du är hemma med tvillingarna från BB.

2008-02-08 @ 11:04:13
Postat av: Lotta

Stackars Siri.. Å hur han inte tycka om RCHP? Har varenda album av dom på datorn. ;-)

Postat av: Sofia

Om ni har sjukstuga, när det är dags att åka hem från BB, så kan du alltid få bo i en skrubb hos oss... :)

2008-02-08 @ 18:45:49
Postat av: Kajsa

Vad eller vem är RCHP?

2008-02-08 @ 20:17:31
Postat av: kim

red hot chilli peppers.
uuuuuurrrrrkkkkk.

2008-02-08 @ 22:40:03
Postat av: sussi

Tack så mkt för idag - d var jätteroligt :)!!!
Hoppas du blev nöjd över dina fynd - här har jag redan kompletterat ;)!

2008-02-09 @ 17:50:16
Postat av: Susanna

Usch va jobbigt med alla sjukdomar! Hoppas alla kryar på sej snabbt! :-D

2008-02-10 @ 08:54:24
URL: http://susannal.webblogg.se
Postat av: elli

13 dagar kvar typ??? Herregud vilken snabb graviditet!!! Tycker jag men säkert inte du just nu ha ha!
Men herregud vad lyssnar Kim på då?? Inte Christer sjögren väl?? He he!

2008-02-10 @ 12:09:01
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: mammamia

Undrar åxå vem eller vad är RHCP??

2008-02-10 @ 14:29:24
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback