Julen har kommit

och gått.
Julafton spenderades hos mamma på ön. Tomten kom med klappar till barnen o massor av mat smaskades.
Juldagen styrde vi kosan mot Luleå för att fira jul med pappa o Aino. Även dit hade tomten hittat både med klappar o mat.
Annandagen åkte vi till Lennart o Edith för lite firande där.
Idag har vi varit bara hemma *såååå skönt*. Vi har varit ute o My har haft kompis här.
Igår for Robin, Siri o jag med spark o rattkälke till kyrkogården o tände på gravarna. Skönt väder var det trots att det var lite mörkt i vår by :(

Jag får ont i svanskotan när jag sitter på vår kontorsstol, tror ni d är ett tecken på att det är dags att köpa en ny?

Btw, har ögoninflammation igen *suck*, verkar inte bli av med den!!!!

Kommer lite julbilder senare

tjing

Kommentarer
Postat av: elli

Och jag blev först i den!!!!!

Ögoninflammation är hemskt. Usch!!!! Hoppas du kan få en salva mot det. Eller går sånt kanske över av sej själv???

2008-12-27 @ 18:56:20
Postat av: Linski

haha jag får ont i svanskotan och valda delar av resten av paketet när jag sitter på olika sätt, även i fåtöljer asg. Jag tror snarare att det är ett tecken på att man håller på att bli gammal haha :D

Ögoninflamationen har jag ingen tröst mot haha...men blunda ett par dar så får du "se" om det ger sig ;)

Postat av: Bettan

Usch för ögoninflammation! Är inte det väldigt smittsamt också? Själv har jag en liten vagel och det är nog så irriterande....

Kram

2008-12-28 @ 22:52:28
Postat av: Nina

Jag har inget tips mot ögoninflammation, tyvärr. Hoppas att det ger med sig !!

2008-12-29 @ 08:08:01
Postat av: kajsa

Hur gick det? Fick du hjälp?

2009-01-03 @ 10:24:52
URL: http://lydia.webblogg.se/
Postat av: Linski

öööö, plz uppdatera mig nu....hihi....jag har uppdaterat mig för en gångs skull asg Förresten ska jag nog ringa dig....haha ovanligt va? ;)

2009-01-05 @ 16:14:57
URL: http://string.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback