Här har det röjts!

För nån vecka sen röjde min lillasyster o jag Siris o Robins rum. Blev sååå bra! Igår var det dags för Mys rum. Hela rummet är nu röjt o viss ommöblering har oxå skett. En garderob har oxå införskaffats.
Börjar vara riktigt nöjd med hur vindan ser ut, blir skrubben i vårt rum som står på tur en men det får bli nästa år!
Imorron är det dags för lite julbak.
Lillasyster o lillebror kommer hit o så bakar vi alla tillsammans. Har bara lite torka på vad som ska bakas, My har lagt in en önskan om att få baka lussebullar o det borde ju gå att ordna ;)
Vad bakar ni för nåt?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lussebullar och peppisar, både vanliga och vita. Sen skiter jag i resten...

Postat av: Linski

Bakar inget än...men det blir väl

Lussebullar, bullar, pepparkakor, kanske någon lite kaka, mjukpepparkaka, säkert så drar R i hop några rulltårtor om han får inspiration :)

2008-12-05 @ 21:24:12
URL: http://string.blogg.se/
Postat av: Bettan

Lussekatter, pepparkakor, kanske nån mjuk variant oxå.

2008-12-05 @ 21:35:24
Postat av: elli

oj oj oj!!! Jag har inte ens tänkt tanken att snart är det jul. Men det blir ju lussebullar, kanske wienebröd och rulltårtor om jag nu kan övertala Sara att baka!!!

2008-12-06 @ 11:37:39
Postat av: Emma

Här har det bara blibit pepparkakor än så länge ,få se vad jag hinner med .

2008-12-09 @ 06:47:30
Postat av: Kajsa

Vilken härlig tomte i lussetåget!!! Helt klart mkt coolt!

2008-12-11 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback