Arbetslös!!

Igår gick jag ut som arbetslös igen, dags för gubben att vara hemma med twinsen.
Så om ni har nått jobb på lut, hör av er :) Har redan fått erbjudande om xtra jobb på statt av systeryster *tack*.

Denna helg har varit fullmatad med aktiviteter. Lördag var barnen först till Alexander på kalas. Hämtade dem därifrån o styrde kosan mot Kyrkholmen, lilla Thea skulle döpas :)
Det var jättefint dop o sen mumsigt fika i församlingshemmet :)
Efter dopet for vi hela familjen till Perssons. Fick en härlig surrstund med Päivi medans alla barnen lekte :) 12 barn blir det när våra familjer träffas, inte dåligt va?!

Söndag var vi hos mamma, längesen sist!
Robin o My var först en sväng ute med cyklarna. Sen for dem med Kjell ut med fyrhjulingen. Flera timmar var dem borta, kul hade dem haft :)
Siri gick med Jocke o Fia iskogen o plockade svamp. Har sen pratat hela söndagkväll o måndagen om svampplockning :)

Igår var vi till stan.
Bildelar som skulle fixas till Kims bil.
Af fick ett besök av mig.
Lunchade med Marika på Max :)
Hann in på Maxi o handlade.
Pappa o Aino hämtade Robin från skolan, Mysan åkte till Elin.
Sen mötte vi dem på Ikea för lite shopping.
En madrass till Mys säng införskaffades.

Idag börjar ridningen, ÄNTLIGEN!!!
20,15 för att vara mer exakt!! Så kul att komma igång med det igen, har längtat hela sommaren :)

Jag kan för allt i världen inte komma på var jag har satt min kabel till kameran. Vi har ju möblerat om så halva kontoret är ännu inte uppackat! Nåväl, jag ska fortsätta leta så jag kan visa er alla bilder jag har :)

Ha en härlig tisdag
tjing♥

Kommentarer
Postat av: elli

Ni har säkert finfina kort från i lördags!!haha!!!

2008-08-26 @ 19:50:19
Postat av: Bettan

Låter som att du har fullt upp!

12 barn på två familjer, det är inte illa :)

2008-08-26 @ 22:37:05
Postat av: aegnes

var på väg att skriva "välkommen i klubben" som arbetslös alltså, men så kom jag ihåg "jag har ju jobb". har tydligne inte fattat det riktigt än fast det är ett år sen jag fick denna tjänst

2008-08-27 @ 06:43:18
Postat av: Linski

:) ett tips :D skaffa typ bilddagbok på nätet så kan vi frossa i dina bilder online :D

2008-08-27 @ 15:10:41
Postat av: Johan

Jag har utmanat dig kika på min blogg

Postat av: Katja från Borås

Å ska du få komma ut å jobba! visst e det skönt när man varit hemma en tid! Kram på dej! ps, glöm inte kolla in bilddagboken.se. mammaolander

2008-08-29 @ 19:06:02
Postat av: Anna-Lena

Tack för idag:), kul att se er.

Kram

2008-08-29 @ 20:33:41
Postat av: Sussi

Köp en ny kabel!

2008-08-29 @ 20:50:46
Postat av: päivi

Det är liv i luckan när våran familj möts! Men det är bara roligt, vilken glädje i livet vi har så många barn och vi har fått tvillingar. Det är så speciellt tycker jag. ha en trevlig helg!

2008-08-30 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback