Taxi o bak!

Igår var det verkligen en dag med mycket på tapeten!
Förmiddagen spenderades hos Henriikka, barnen busade o mammorna fick sig en pratstund :)
Åkte hem o skulle precis värma lunch så ringde Moa, ville så gärna låna My :)
Lastade mat i henne o förde henne dit!
Kom hem o fick lite rester av lunchen ;) Då kom Robin på att han oxå ville leka med nån, så han ringde Kasper. Han var så välkommen så jag lastade honom i bilen o körde dit. När vi väl kom dit blev han lite orolig, han är såå blyg. Jag stannade med honom en stund o kollade o sen sa han att jag kunde åka hem.
Snabbt röra ihop lite kakor, en sockerkaka med saffran i o en mazarinkaka.
Sen snabbt hämta hem kidsen medans kakorna var i ugnen *tack Sussi o tack Kajsa för att mina barn fick leka en stund*.
Hann bara hem o in genom dörren så hade Jesper ringt, kastade Robin i bilen o körde dit honom en stund.
Jag hann vispa ihop några muffins o sätta Kim på att laga middag, sen var det dags att hämta hem Robin *tack Kati för att han fick vara där en stund*.
När vi ätit middag var det nästan sovdags! Dem kollade Bolibompa o sen somnade Robin o Siri på golvet!
Jag kände mig lite som en taxiverksamhet igår, undra just hur det ska bli när dem blir större o ska in till stan hela tiden *hmm*. Till saken hör att Siri oxå ville åka till en kompis. Jag sa att det inte gick eftersom jag skulle baka, inga problem tyckte hon, hon kunde vara där själv!!

Imorse har jag varit uppe sen 05,00, Tuva skrek som en tok o drog med sig Nell oxå *suck*. Kim var inte på bättre humör, han har såååå pissigt morgonhumör!!!!
Jag tog med mig Tuva ner o Nell somnade om där uppe. Har hunnit köra några tvättmaskiner, diskmaskinen o eldat innan resten av huset vaknade!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

D var så lite, Moa var värre nöjd m dagen :)
Jösses vad du "håller på", ta och dra i bromsen lite - d finns kakor på Maxi ;)
kram

2008-04-11 @ 14:47:36
Postat av: sannaa

sikken söt blogg =)

Postat av: Kajsa

Men Herregud!!!!! Vad du har hunnit med!!!! Blev kakan med saffran god?/Kram

2008-04-11 @ 20:20:12
Postat av: Fia

Du måste ju tänka på att Siri är en stor tjej nu! Hon tvekar ju inte för att packa ryggan, och åka bort hela helgen, utan syskon och föräldrar! :)

2008-04-11 @ 22:43:40
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: malin

Halloj! Är det idag Mysan har kalas? Vi kommer gärna, men stefan jobbar så det kanske blir lite för sent?... Kanske passar bättre på måndag när han också är ledig, funkar det för er? Då kan vi gratta både Mysan och Siri!

2008-04-12 @ 08:05:48
URL: http://tvafyrasju.se
Postat av: elli

HUR hinner du?????

2008-04-12 @ 08:30:34
Postat av: Veronica

Fyllt upp ser jag, och flitig är du,att du orkar, och hur hinner du??, är mkt imponerad:-)

2008-04-12 @ 09:12:15
Postat av: Bettan

Här lyser flitens lampa i vanlig ordning =)

2008-04-12 @ 20:18:50
Postat av: Anna-Lena

Ojoj
vad du "håller på", hihi. Här blir dessvärre inget bakat..

2008-04-13 @ 11:13:43
Postat av: Malla

Heippa, kikade in en sväng hit. Verkar som att du har fullt ös morgon till kväll, vill också ha sån energi som du har :D Tjingen!

2008-04-13 @ 14:26:53
URL: http://murvel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback