Glädje och sorg

Jag har inte kommit in på min blogg på flera dar, har ni??
Sen har man inte kunnat kommentera bloggarna heller *suck*.
Men nu verkar det äntligen funka, fast jag kunde inte kommentera hos alla men jag har läst hos alla som jag brukar!
Idag skickar jag ett STORT GRATTIS till min kusin Andreas som fyller år, hoppas du haft en härlig dag :)

Nu har Siri kalasat i flera dar, många underbara vänner o härlig släkt har varit o firat henne.
Även jag o bebisarna har fått gåvor, tack alla underbara :)
Själv har jag haft några dåliga nätter med sporadiskt med sömn, flickorna har varit hungriga o småkinkiga.

På torsdag ska vi åka till Luleå.
Sofia o jag ska kolla på Jonas Gardell medans Kim o Jocke är med barnen hos pappa. Sen sover vi över där till fredag. Ska kolla synen då, vet att den blivit såååå mycket sämre!!


Min vän har fått tillbaka sin hjärntumör!
Gårdagen gick i sorg och oro för henne!
Skulle vilja vara närmare henne så jag kunde ge en bamsekram♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh,så hemskt!/kram

2008-04-01 @ 19:46:18
Postat av: Anna-Lena

Nä, det har varit nåt krångel på bloggen i 2-3 dagar, men nu verkar det funka igen:)
Usch vad hemskt.. Kram

2008-04-02 @ 11:06:57
Postat av: sussi

Jo d är verkligen hemskt, man hoppas innerligt att allt skall gå bra denna gång.
*kramar*

2008-04-02 @ 15:57:58
Postat av: Bettan

Mysigt med en Luleåresa och Gardell!

Men så tråkigt med din vän, huvvaligen att det finns sådana hemska sjukdomar... Hoppas hon blir frisk!

Postat av: Nina

Huvvaligen vilket besked att få en sådan diagnos, förstår att du tänker på vännen.

2008-04-02 @ 21:12:02
Postat av: elli

Men så tåkigt med din vän. Kramisar

2008-04-03 @ 18:15:36
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Emma

Verkligen tråkigt med vännen .Kram

2008-04-04 @ 21:09:44
Postat av: malin

Hur har ni det därborta? Vi börjar gå åt rätt håll i alla fall, Oliver har åkt på en dunder-pennicilinkur!

2008-04-06 @ 16:03:22
URL: http://tvafyrasju.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback