Dags

för nytt ilägg!
Minns knappt vad som hänt sen sist.
Var till Luleå, kollade Jonas Gardell *sååå underbart roligt*. Vi hade lite tur, hade bokat på balkongen men när vi kom dit sa dem att vi kunde sitta på rad 21. Sen säger killarna vid mixerbordet att det inte var bokat på rad 2 så vi fick sitta där!! Gissa om man såg bra + blev lite blöt!
Fredagen spenderades på stan, blev två nya tröjor. Sen optikern, brytningsfelet hade ändrats så nya brillor inhandlades oxå, får se hur länge det tar att få dem. Sen bar det av till Leos lekland. Där sprang vi o lekte tills vi var helt slut :) Sofia var så snäll o var med bebisarna så jag hann åka massa rutschkanor med Siri!
Lördag var vi till mamma. Lagade lite mat o drack nått glas vin.
Söndagen har jag spenderat i ungarnas rum, håller på att göra om lite där. Byter lite möbler o rensar lite skit!
Vi fyndade på Ikea en ny hylla till dem!
Måste få rummet i ordning innan denna helg. Mysan fyller år o ska ha kalas  o jag vill att det ska vara i ordning tills dess!

Idag har vi varit på öppna förskolan.
Siri o Robin målade varsin ram o lite djur att limma fast inne i den.
Efteråt så gick Robin hem med Aatu.
Lillhjärtat gjorde illa sig på skolan idag så jag hämtade hem honom precis innan vi skulle åka till öppna!
Sen när han hade busat en hel del där sa han till mig "mamma det onda har gått bort när jag lekt, var nog bra att jag kom med dig hit", visst är han rar :)

Nu knorras det i vardagsrummet

tjing♥

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad skoj de lät,kan vara skönt och komma ifrån de vardagliga en stund:-). Vi ska också och leka till Leos Lekland den 26:e april, och så blir de lite shoppa också förståss,längtar:-)

2008-04-07 @ 16:18:39
Postat av: Katja

Det var säkert roligt i Luleå! Pirjo har å varit och sett på Jonas, får väll höra mer från henne sen hur det var!

2008-04-07 @ 17:16:20
Postat av: Annika

Vilket äventyr ni varit på...låter jättehärligt!

2008-04-07 @ 18:17:21
Postat av: elli

vad tur att det onda for bort. Stackars R han var ju så lessen!

Postat av: Kajsa

Vad hände med Robin?

2008-04-07 @ 19:41:12
Postat av: Sussi

Hooooh - har helt glömt fotot!!!
Skall fixa d snarast :)
Lät som en toppenvistelse i storstan!
kram

2008-04-07 @ 21:30:20
Postat av: Bettan

Vilken härlig helg du har haft, blir nästan lite avis =).
Skulle också behöva börja fixa barnens rum men både tid och motivation saknas...
Kram

2008-04-08 @ 09:23:27
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Säkert skoj att se Jonas Gardell.
Kul med nya glasögon, ja- inte att synen är sämre men iaf nya glasögon.

2008-04-08 @ 09:33:35
Postat av: Malla

Hej du kikade in en snabbis, har svärmor på besök hon ville se bilderna på dina tvins :) sötisar! Ha det gott, tjingen. Ps. Var det du som kommenterat hos mig? :D har 3 st linda som läser hos mig.

2008-04-08 @ 12:18:40
URL: http://murvel.webblogg.se
Postat av: Sussi

Skall kolla efter inbjudningskortet, glömde fråga tösen innan hon somnade :)
Och - TACK för idag!! (moas vistelse)
Vad önskar sig Mysan???

2008-04-08 @ 20:30:41
Postat av: Katja från Borås

Hej! ja tänk va dom glömmer fort...min Rasmus ville alltid ha ett plåster så va d onda borta!Ha en trevlig dag!

2008-04-09 @ 08:02:07
URL: http://Mamma3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback