7 år

Tänk vad tiden rusar iväg! Tycker det var nyss som My var bebis o nu är hon redan 7 år. Ibland undrar jag verkligen var tiden tar vägen.
Lördagen kalasade vi hela dan :)
My var så nöjd med alla sina presenter, mycket pysselmaterial fick hon.
Tjejerna var uppe på vindan, man såg bara till dem när det var fikadags lr när popcornen var slut :)
Verkligen lugnt när det bara är tjejer!
Imorse styrde jag o de tre äldsta barnen kosan mot stan.
My ville handla lite för sina födelsedagspengar o jag skulle köpa lite nya nappflaskor till tvillingarna.
My köpte sig två rockringar, löständer o tuggummi. Siri köpte en rockring o lite mat till sitt kök. Robin som inte hade så mycket pengar med sig fick sponsrat av mig så han kunde köpa en rockring, sen fick han två påsar med kort+ gubbe av Stefan *tack Stefan*. Det var en lycklig pojke som kom o visade vad han fått :)
När vi kom hem hade Jocke o Fia kommit. Mumsade mat o surrade en hel del. Mysan åkte iväg till Mathilda en sväng, sen fick hon skjuts hem av Beije som skulle till stan.
Nu på kvällskvisten har Sissela, Emelie o Lina varit här. Jeppe o Seija skulle på möte.
My fick sig en lekkompis o jag fick två duktiga barnvakter i Lina o Emelie :)

Nu har jag natta dem tre större barnen o dem två mindre sussar i sina stolar.
Tror jag ska göra mig lite popcorn o kika på tv!

Natti natt♥

Kommentarer
Postat av: anisa

Oj behöver hon redan löständer;) Grattis till My!!!

Postat av: sussi

Härliga inköp ;D!
Här vabbar man idag :(...
kram

2008-04-14 @ 07:58:52
Postat av: Veronica

Visst går årena fort:-/
GRATTIS till My!

2008-04-14 @ 09:03:57
Postat av: Kajsa

Du har verkligen haft fullt hus!!!

2008-04-14 @ 09:51:37
Postat av: Anonym

Du har verkligen fullt upp!! Hoppas att du hinner till att vila å!!

2008-04-14 @ 21:07:44
Postat av: (Sune o Ulla) SULLA

Kul att du har tid, jag brukar gå in ibland och läsa. Jag har ju blivit FARMOR och sover med FARFAR. Dom nyblivna föräldrarna har fullt sjå med en och du har fem.

2008-04-14 @ 22:14:01
Postat av: Bettan

Ja, tiden går verkligen fort.. På söndag fyller min minsta bebis hela 3 år så jag förstår precis vad du menar :)

2008-04-15 @ 07:36:10
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Katja från Borås

Go morgon! Visst går tiden skrämmande fort, fasiken Rasmus är 10 nu, tycker inte d va länge sen man gick me magen i vädret me han!! Ha en trevlig dag idag!

2008-04-15 @ 09:52:40
URL: http://Mamma3.blogg.se
Postat av: Nina

Gratta My från oss här i Sävar. Bamsekramar till er alla!

2008-04-15 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback