Ultraljudet

Gick bra!
Jag har ett starkt hjärta som pumpar bra, inte illa att få det på papper :)
Han såg inga medfödda defekter, när han lyssnade med stetoskopet så hörde han ett svagt ljud, men han satte det i samband med mina bebisar!
Han sa att jag skulle gå hem o vara gravid o inte oroa mig för nått :)
Var förbi
Bettan en sväng på menadi party, det blev en tröja o brallor till Siribus.

Storbarnen var med mommo till badhuset, var glädjetjut när mommo ringde på morgonen :)
De hade båda gått i mosters simskola o var så lyckliga :)*tack för den underbara dag ni gjorde för ungarna*
Var även förbi min lillebror som fyllt 26 år i måndags, han hade massa gofika o tårta *mums*.
Sen var det dags att laga middag hos mamma, två olika rätter gjordes.
Lasagne o kyckling med potatis o grönsaker i ugnen. Hittade receptet hos Annika har sen modifierat det lite :)

Får se vad vi hittar på idag, man fick ju en hel timme på köpet denna dag :)
Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockorna??

Ha en härlig söndag♥

Kommentarer
Postat av: elli

Jag har brallerna i Hondan, allt för att jag inte ska glömma dom imorgon!

2007-10-28 @ 11:32:01
Postat av: Anisa

Bra att allt var okej!!!
Aha du har använd kyckling istället för fläskfile. Intressant, måste testa de;)

Postat av: Kajsa

Bra att ditt hjärta är starkt!!!! Jag tror att det är väldigt stort åxå!

2007-10-28 @ 13:26:20
Postat av: Eira

Vad skönt att ul:et visade bara bra grejs. Så nu njuter du av att vara gravid! På doktorns order! *ler*

2007-10-28 @ 18:54:56
Postat av: Nina

Härligt att hjärtat ditt mår bra !!

2007-10-28 @ 20:54:50
Postat av: Veronica

Vad bra att allt var okej... då kan du nu lugnt njuta av din graviditet med bebbarna:-)

Ta nu väl hand om dig och magen:-D

Kramen!

2007-10-28 @ 21:09:18
Postat av: Bettan

Kul att du kunde komma och skönt att allt var ok med hjärtat!

2007-10-29 @ 09:57:20
Postat av: Katja

Roligt att allt var ok!!

2007-10-29 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback