Grattis

Idag fyller min äkta hälft hela 33 år.
 
Detta var den bästa (läs enda) bild som fanns på min man :)
Eftersom det är hans födelsedag så sätter jag även in en bild på hans största idol ;)

ok, jag skojade bara!! Det är bara jag i familjen som gillar DiLeva!

han får denna bild istället :)
Han hade nog velat ha en fyrhjulingtårta men min ork räckte inte till så det blev en vanlig rund sak (köpesbotten).
Allt fikabröd är inhandlat, har inte bakat en enda smula! Fast det går ju snabbare så och jag behöver inte lika mycket ork heller :)

Idag har jag varit till Kalix för en koll, vi lyssnade på båda bebisarna samtidigt!
Vänstra busen var svår att hitta medans högra bara låg där hela tiden :)
Precis så är det hela tiden, vänstra härjar runt nästan hela tiden. Den högra rackaren ligger där han/hon ligger, putar med rumpan ibland så magen står på högkant :)

Ha en härlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: elli

Så nu är5 det 33 års partaj hela dan/kvällen. Tur att det finns fika att köpa!

2007-10-30 @ 17:53:35
Postat av: mammamia

ha det så bra med makens födelsedag!!

2007-10-30 @ 20:26:39
Postat av: Kajsa

vad göttit med tårta!

2007-10-30 @ 22:32:31
Postat av: Veronica

Ha ha.. den livlige är nog en busig gosse o den andra en snäll och lugn liten tös:-)
Ha en bra dag:-)
Kram

2007-10-31 @ 08:20:10
Postat av: Bettan

Grattis till maken!
Måste vara härligt med två små pluttar i magen?
Lite avis blir man faktiskt... =)

2007-10-31 @ 08:38:20
Postat av: Katja

Det går lika bra med köpes ! Roligt att allt är ok, ha det bra!!!!

2007-10-31 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback