Rubriktorka

Farsdag spenderades runt kommunen, många som skulle firas!
Var till mamma en sväng, hon hade varit på loppis i Luleå i lördags.
Med sig därifrån hade hon två påsar med bebiskläder
 
knappt använda!!! Det fanns bla en vinteroverall, jag har en sen tidigare! En fleeceoverall (fanns en hemma sen tidigare), bodysar, brallor, strumpor, mössor mm. 
Tack ♥älskade mamma♥ för alla kläder :)
Nu behöver inte tvillingarna frysa när vi ska hem från bb ;)

Natten mot måndag vaknade vi av att Siribus blivit sjuk!
Måndag spenderade jag med att passa upp på henne, snacka om att hon kan köra med folk!!
Hon låg i fåtöljen o varje gång jag lade mig ner i soffan o drog filten över mig så hörde jag "mamma, jag behöver det".
Upp o ner studsade jag i nån timma tills hon somnade, o det gjorde jag oxå*stööön*.
 
Sen sov hon så här skönt i tre timmar!!

Idag har jag haft mvc besök. Mitt hb var inte så bra, endast 118!! Togs även järnvärdet, får se vad svaret visar på det!
Sen fick jag en liten fika o surrstund hos Anna-Lena *tack*.
Alltid skönt att få surra av sig en stund :)
Vi fick med oss Fanni hem idag, hon ville komma o leka.
My var så ledsen när hon for hem, ville att hon skulle stanna längre *ler*.
Tycker det är härligt när kompisar kommer en stund, blir inte bråk emellan syskonen då så man får lite vila :)
Till middag har det bakats pizza *mums*. Min lilla Robin klämde i sig tre bitar, jag åt bara två o gubben åt fyra. Så ni kan ju förstå ungerfär hur mycket lilla livet äter!!

Nu ska ungarna borstas o sen jagas isäng, fast min gubbe får göra det ;)
Ha en härlig kväll
tjing♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att ni fått mer kläder...nu kommer det gå åt dubbelt upp av allting !!

Stackars Siri, inte kul med sjuka barn.

2007-11-13 @ 21:49:11
Postat av: S

När har min Lillstrumpa blivit så där lång???

2007-11-13 @ 22:06:41
Postat av: Eira

Hoppas Siri kryar på sig. Mammor är bäst - dom vet alltid vad man behöver. Och vilket fynd din mamma gjort. Själv hade jag också velat gå på Loppis i Arkus, med de får väl bli en annan gång. Ha en bra dag!

2007-11-14 @ 08:53:06
Postat av: Anna-Lena

Tack för igår, det var skoj att du tittade in på fika och surr:)
Kram

2007-11-14 @ 10:42:32
Postat av: Katja

Vilka fina kläder, det är bra med mammor!!

2007-11-14 @ 11:56:44
Postat av: joannah

vad roligt med nya bebiskläder =) HAr själv inte införskaffat nått nytt till den lille, är nästan 100 på att det är en kille och då kan han ha algots gamla kläder...han har ju en del..

2007-11-14 @ 12:23:03
Postat av: Katja i Borås

Hej! jo jag har en grabb på 9år. Å jag lovar att det ordnar sig med twinsen när dom kommer. jag va med orolig,men man lär sig leva med det. å man hittar sina rutiner. Ne ja amma inte, jag hade inte så mycket mjölk. Pumpade lite i början men sen fick dom ersättning. Å dom är både glada å runda så ja tror inte det har varit någon nackdel!! Men ja var sjuk HELA graviditeten!!! foglossning,migrän,njursten,å till slut fick jag havanskapsförgiftning...då satte dom äntligen igång mig. tre v för tidigt! men dom vägde ändå 2800,2900. Allt va bra när dom kom ut. lite med Alva för hon hade för lite blod. men hon repa sig ganska fort. blev på Neo fyra nätter. Så detta kommer säkert gå bra för dig med! krameli...

2007-11-14 @ 16:50:55
Postat av: mammamia

Fina kläder å vilken gullig och snäll mamma du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback