Lugnet

Har börja falla över hemmet.
Barnen kollar Bolibompa, diskmaskinen gör sitt jobb i köket o
gubben har åkt till jobbet.
Det blev ugnsstekt lax o hemmagjort mos till middag*mums*.
När barnen sover tänkte jag ta mig en mugg med glögg o
bara njuta av kvällen :)

Imorron ska vi en sväng till grannen på kalas.
Senare kommer vänner över på middag,
vi enades om tacos*slurp*.
Jag blir nog aldrig less på tacos,
kan nog äta det hur ofta som helst:)

Nu ska jag surfa vidare

ha en härlig fredagskväll
tjing♥

Kommentarer
Postat av: Eira

Sant - tacos blir man nog inte less på. Här hos oss är det pappan i huset som inte är så förtjust i tacos, så det begränsar ju lite. Ha en bra helg!

2007-11-03 @ 08:16:24
Postat av: Malla

Men oh vad gott ugnstekt lax och mos :P och tacos lät ju också smarrigt :))

2007-11-05 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback