I´m back!

Länge sen sist, eller hur!
Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.
Har hunnit med en massa aktiviteter o sovit en hel del oxå :)
Festen i fredags var kanonbra. Nina det var samma fest! Joannah jag såg din gubbe där!
Började med att plocka upp några av mina arbetskompisar.
Dem hade tjuvstartat med festen redan!
Vi fick en massa god mat, bra show o härligt sällskap.
Många skratt blev det under kvällen!
Vi for sedan vidare till Torne statt för lite dans. Jag var nog den som inte dansade, av olika anledningar ;)
Klockan var 01,15 när jag klev in genom ytterdörren!
Tänkte att jag måste nog passa på att nattsudda medans jag kan *ler*.

På lördag kom mamma förbi.
Hon tvättade några fönster på insidan åt mig, satte upp julgardiner o hjälpte till att möblera om i kontoret.
Tack mamma för all hjälp *kramas*
Nu har jag bara sorterandet kvar att göra *hjääääälp*
Ska även få gubben att ta ut gamla skrivbordet för på torsdag kommer soffan som ska in hit!

Söndag var vi på torget.
Det var julpjäs som spelades och svägerskan o Linus var med.
Ungarna hade jätteroligt! Styvpappa Kjell hade spelat in det så senare på kvällen såg vi den igen.
Kan verkligen rekommendera er att gå o se den, anslag finns uppe på skolan om det!

Imorron styr jag kosan mot Kalix, fårse om man får med sig gubben, skulle inte idas köra själv *suck*.
Ska höra om A-L är hemma, kanske man far på visit en sväng :)

Nu ska jag hjälpa Mysan o Emelie som är på väg ut o sen ska jag krascha i soffan

tjingeling♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du har också haft fullt upp ser jag;-)
Kram

2007-11-26 @ 14:39:09
Postat av: Kajsa

Vi missade den pjäsen...hade fullt upp med ungarnas pjäs på Biblioteket.

2007-11-27 @ 08:40:57
Postat av: aegnes

vinkvink

2007-11-27 @ 12:57:57
Postat av: Emma

Vilken helg du haft :-)

2007-11-27 @ 19:07:39
Postat av: Linski

Skulle tro att det kommer en massa sympatiröster...haha....men folk tänker konstigt ibland...det har man ju sett i många andra år när det gäller idol

Postat av: Katja

Vi hade det nog lite för trevligt på fredag ,kände av det på lördagen;)

2007-11-28 @ 08:56:50
Postat av: Anna-Lena

Du skulle ha kommit, jag var hemma:)
Kram

2007-11-28 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback