Hopp om livet

Tror det finns hopp om livet!! Har haft en dålig period med lite nattsömn o enorm deppighet.
Vissa dagar/kvällar har jag gråtit åt ingenting!
Nu börjar jag känna mig piggare. Har börjat sminka mig o fixa håret, jag känner mig piggare då :)
Vissa nätter får jag sova upp till tre timmar i sträck utan att vakna o vända mig + ganska smärtfritt *jippiieeee*.
Nästa vecka har jag fått en tid för akupunktur, får se om det hjälper mot mina arma fogar *hoppas*

Tisdagens besök på mvc gick bra, denna gång hade hon en läkarstuderande.
Som tur var hade jag med mig gubben, var så trött att jag nästan somnade!
Vi var o handlade/fyllde förråden efteråt. Sen bar det hem för att natta mig ;)
A-L, jag kommer förbi nästa gång. Tröttheten nockade mig totalt!

Nu ska jag röja lite inne i kontoret, soffan hämtas idag!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du måste ju ha väldigt ont eftersom du har dubbel uppsättning i magen! Det är bara att vila så mkt du kan!/Kram

Postat av: Annika

Ya det lugnt och vila dig så mycket du kan!!

2007-11-29 @ 18:59:31
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Bettan

Just det! Vila, vila och vila är vad du ska göra. Två i magen betyder dubbelt så trött!
Kram

2007-11-29 @ 19:59:57
Postat av: Nina

Säger som de andra, du måste vila och bara vara, röjna hinner du sedan någon gång om ett år eller så *ler* ....men på riktigt , ta det lugnt:

2007-11-29 @ 20:46:57
Postat av: Emma

Hoppas akupunkturen hjälper ..måste vara jobbigt att ha så ont

2007-11-29 @ 21:42:19
Postat av: Katja

Ta det bara lugnt!!

2007-11-30 @ 09:43:45
Postat av: malin

Ligg i soffan och låt gubben passa opp dej så mycket som möjligt!

2007-11-30 @ 10:43:31
URL: http://tvafyrasju.se
Postat av: Bettan

Förstod nästan det, men inte förrän senare.... =)
(Att det var du som vinkade, alltså)

2007-11-30 @ 13:56:36
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: elli

Hoja då, det är inte så lätt alla gånger. Stressa inte nu!!!!

2007-12-01 @ 08:36:58
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Seija

*tröstkramas med fina vännen*...

2007-12-01 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback