Tuppade av

image181
Robin drog en liten svimning på dagis när jag hämtade.
Han sprang före mig o tjejerna ner, när han var nästan framme så mötte han Jeppe.
Stackarn blev så skraj att han började tjuta :S
Kutade upp mot mig igen, väl framme så tuppade han av!
Fick lasta Siri, som jag hade i famnen, över till Vivvi.
Lyfte upp pojken o efter ett tag kvicknade han till igen!

Robin har nått som heter affektkramper som gör att han kan tuppa av när han blir skraj, lessen, arg lr får jätteont!
Detta har dock börjat komma mer sällan fast han går djupare ner i medvetslösheten än tidigare.
När han vaknar till igen så har han aldrig en susning om var han är nånstans.
Nu förtiden så kissar han oftast på sig när det sker, så avdomnad är han!

Stackars Jeppe blev jätteskraj. Han o Robin brukar busa ganska mycket men det här var han inte beredd på :)
Jeppe: du behöver inte ha dåligt samvete, detta händer tyvärr ganska ofta hos oss!

Ha en härlig fredagskväll♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nä men fy så hemskt! Det visste inte jag! Tänk om det skulle hända när jag jobbar där...men nu vet jag ju det. Hur kommer det sej att han har det?

2007-03-03 @ 09:06:24
Postat av: Annika

Men huja...!

2007-03-03 @ 10:13:14
Postat av: malin

Jisses vad skrajj jag hade blivit! Har han alltid haft det?

Postat av: Bettan

Oj, då! Jag har läst om affektkramp så jag vet att det finns barn som har det, men jag hade nog blivit ganska rädd ändå.

2007-03-03 @ 11:20:29
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: malla

huvva..aldrig hört talas om, är det något övergående eller är det något som kommer finnas alltid? men du vilken go bild, den skotern ser riktig ut..hm eller finns det riktiga i den storleken?:D Ha en mysig helg..lunkar vidare. Kram

2007-03-03 @ 15:01:17
URL: http://berrycake.webblogg.se
Postat av: Ulle

Låter otäckt!
Ha en fortatt trevlig helg!

2007-03-03 @ 15:38:41
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: mammamia

Fin bild och fin pojke!
Affekt kramper växer väl bort med åren har jag för mig!

2007-03-03 @ 19:49:30
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback