Ledig

I hela två dagar har jag varit*jippie*.
Onsdagen spenderade jag i Kalix. Var till Em, beställde ett nytt köksbord (ska få av mamma i 30 års present)*tack mamma*.
Handlade lite mat o var sen till kyrkogårdarna o tände lite ljus på gravarna.

Torsdagen spenderade jag med mamma på Ikea.
Lite nya glas hem o lite smått till barnen hittade jag.
Köpte småburkar till My för hennes pärlor.

Idag är det jobb som gäller.
Farfar har varit med barnen en stund på morgonen så Kim har fått fara o skotta*tack Håkan*.

Nu ska jag gå o göra lite nytta med Hannele

ha en underbar snödag♥
blomma


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härligt med lediga dagar!
Var oxå på IKEA i torsdags. Svårast var att hitta en parkering, men Viktor och Moa visst hur man tjuvpassar på någon som kommer ut med kassar. Undrar just hur ofta dom varit där med Sussi ;o)

Postat av: Lotta

Åhh linda blir juh gammal tant i slutet av månaden.. ;-) Skönt med några dagars ledigt.. :-)

2007-01-05 @ 13:25:54
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

tänkte först att va svamlar du om söndag..men läste sedan att de stod snö *asg* :-) Blev ju smått orolig, för skolan börjar ju på tisdag så :-)

2007-01-05 @ 15:37:07
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: kAJSA

du har en jättesnäll svärfar!

2007-01-05 @ 20:50:37
Postat av: Nina

Ikea...var ett tag sedan, kanske dags att ta sig en sväng för att kika lite.

2007-01-05 @ 20:55:08
Postat av: joannah

trevlig helg

2007-01-05 @ 21:37:20
Postat av: Anna-Lena

Åå..-nytt köksbord:) *avis*..;)

2007-01-05 @ 22:36:55
Postat av: Sussi

Nu blev jag ju nyfis - vilket bord??

2007-01-06 @ 00:19:33
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback