Rubrik torka

Usch vad jobbigt det är att komma på roliga rubriker!!
Ibland står det helt still på den fronten!

Idag har vi varit på studiebesök hos Fonus.
Där fick vi en massa intressant info!

Har haft storebror & svägerska med familj här på middag.
Vi mumsade i oss tacos*slurp*.
Alltid lika trevligt att få surra bort några timmar :)

Nu har det kommit lite bilder från mitt kalas, ska bara ladda in dem i burken så ska jag visa sen!
Tack Sussi & Erik för alla fina bilder*kramas*.

Nu ska jag snurra vidare på nätet o sen nanna

sussa sött♥

Hoppas ni får en underbar lördag♥

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad mumsigt det lät med tacos.
Jag ska njuta av lördagen, hoppas du får en lugn och skön helg.

Postat av: Kajsa

Vi har åxå haft alla ungarna hemma på middag.
Både i går och i dag...jag har jobbat så Janne har gjort maten! Å för en gångs skull var den ätlig och riktigt god!!! När jag gör mat är det som rysk rolett...

2007-02-16 @ 22:48:19
Postat av: anna

här var de tacopaj idag ;)!
tack för "pratstunden" idag! -jätteskoj

2007-02-16 @ 23:14:48
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback