Vad hände??

Wow vad helgen rasade fort förbi.
Gubben åkte till jobbet igår morse vid 06,00 (sussade så sött så jag har ingen aning om när :S)
Jag vaknade 06,50 att jag hör någon bakom dörren, tänkte att vem fan kommer den här tiden!
Sen hörde jag hur det låstes på insidan, fattade att det var min äkta hälft som kom hem. Det var dubbelbokat igen!!!!! Vet inte hur många gånger han har farit o kommit hem igen pga dubbelbokning*suck*. Jag har inte varit med en enda gång det hänt på mitt jobb! Tror det är lite bättre koll där ;)
Nåväl, jag packade mina barn i bilen för att styra mot mamma. Kim blev hemma, skulle o märka ut rågången.
Vi hann nog bara in hos mamma så kom "lillasyster" S förbi med Hugo. Dem skulle på prommis o mina barn hängde med. Kvar blev jag o mamma.
Vi passade på att snagga mammas hår :) Vi lämnade en längre lugg o sen klipptes allt annat ca 2 cm långt! Hon blev superfin, fick ingen bild eftersom hon är så kameraskygg!!
Passade även på att noppa hennes bryn, blev som total makeover för mammsen :)
Barnen var borta nån timme, fick ringa hem dem för vi skulle till morbror Hasse o hans fru Alexandra på adventkaffe. Åt barnen hade dem film att glotta på efter fikat *så snällt ordnat*. Jag fick även öva min engelska, alltid bra att träna på den!
När vi kom tllbaka till mamma så hade lillebror o "lillasyster" o Gusten fixat middag, tacos *slurp*
Fick även erbjudande av "lillasyster"S om den 27-28, hon jobbar inte så barnen var välkomna dit *tack*.
Tänkte just om det när jag körde hem från mamma, jag har verkligen många härliga människor runt mig som ställer upp när jag behöver det! Visst är det härligt att veta att man alltid har nån som finns där när man behöver det :)

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, det är jätteskönt att ha folk omkring sig som kan ställa upp när man behöver!
Vad jobbar din karl med när han kan bli dubbelbokad sådär? *nyfiken*

Kram

Postat av: Annika

Åhhh vad härligt!! Sådant är GULD värt!!

2007-12-03 @ 20:25:43
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Det är guld värt! Men då är du ju åxå snäll!!!

2007-12-04 @ 08:54:58
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: joannah

Ser på din babynedräknare att du inte heller har speciellt långt kvar!

2007-12-04 @ 13:33:24
Postat av: Eira

Kul o ses på nya Maxi!!!!

2007-12-04 @ 18:37:37
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: mammamia

Undrade just om din mage är stor nu?

2007-12-04 @ 22:50:51
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Malla

Tittade in en snabbis, vad det går snabbt, snart har ni era twins i famnen.

2007-12-05 @ 12:13:05
Postat av: Anonym

Hoppas ni hittade ut ur affären igår :)

2007-12-05 @ 21:45:52
Postat av: elli

Ja men vilken stoooor affär Maxi är!!!! Det blir roligt att vandra där en dag när det inte riktigt är fullt så mycke folk som på premiärkvällen. Trevlih gelg!

2007-12-07 @ 16:38:39
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback