Redan fredag

Jisses vad veckorna springer iväg, jag hinner inte med!!
Kan nån stoppa farten lite??
Onsdagens två besök gick bra!
Började hos barnmorskorna i Kalix för lite akupunktur. Hon hittade verkligen rätt punkter, höger öra gjorde så ont att jag låg där o profylaxandades!! Efter behandlingen fick jag senapsfrön i öronen, fastsatta med tejp. Så vi har kunnat stimulera nån dag xtra hemma *sköönt*. Behandlingen hade verkan oxå, har kännt min lite bättre i fogarna, lättare att röra på mig o att lyfta högerben.
Sen tutade vi vidare från Kalix mot Sus. Där såg allt bara bra ut!
Tjejerna växer superbra, dem väger 1,1kg var nästan 1,2 kg!! Dem ligger +2,5% jämfört med hur stor en singelbebis hade varit! Visst har jag duktiga tjejer *ler*.
Jag har nu klarat alla kriterier för att få föda i Sus, har passerat vecka 28 o dem väger över 1kg var!!
Mitt hb hade oxå stigit, tack vare att jag fått öka dosen av Niferex, det låg nu på 120*jippiee*. Då behöver jag inga injektioner heller.
Supertrött efter allt resande, sussade som en liten bebis hela vägen hem sen :)
Torsdagen var jag så trött att jag inte tog mig från sängen förrän 9,30 o jag vaknade inte av mig själv heller!
Gubben var o väckte mig o undrade om jag skulle sova hela dan lr komma med till stan!

Idag har Mysan varit o lekt med Fanni efter skolan, Robin fick oxå stanna där (han var superglad). Föräldrarna fick oxå en liten surrstund o lite fika innan vi styrde kosan mot stan.
Vi mumsade pizza med svägerskan o barnen *slurp*.
Sen var det iväg till Maxi för att hämta vår nya dekoder till parabolen. Vår gamla har börja lägga av, vill väl ha pension nu :)
Robin var in en sväng på Barnens hus, hade lovat honom lite Yu-Gi-oh kort. Han städade hela deras rum idag, även dammsugningen så jag tyckte att han förtjänade en belöning!

Imorron har vi blivit bortbjudna på julmiddag hos Seija o Jeppe, så vi äter väl gröt till lunch så man är riktigt hungrig sen ;)

Jag kikar in hos er imorron, nu håller min rygg på att lägga av!!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att dom växer som dom ska och att du får föda i sunderbyn

2007-12-07 @ 21:36:05
Postat av: mammamia

skönt att det blir sunderbyn,det är ju nog långt bort... mina tvillingar vägde 3,2 samt 3,1 kg var,när de föddes.
Verkar som om dina kommer upp i "normal" vikt också,men det viktigaste;att de mår bra!

Postat av: Annika

Vad skönt att allt går bra med både dig o bebisarna!!

2007-12-08 @ 08:10:27
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Är det flickor du har i magen?

2007-12-08 @ 08:20:06
URL: http://mamma-kajsa.blogspot.com
Postat av: Veronica

Vad skönt och höra att de växer som de ska:-)
Kram

2007-12-08 @ 13:42:10
Postat av: elli

Vad roligt att bli bjuden på julbord. Värdfolkets äldre dotter berättade om detta igår. Oj oj oj vad hon längtade!!!!

2007-12-08 @ 19:25:29
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad kul att höra att mor och barnen i magen har det hyfsat bra !!

2007-12-09 @ 20:01:22
Postat av: Bettan

Vad härligt att bebbarna mår bra och växer som de ska! Kram

2007-12-10 @ 09:29:30
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Emma

Fy sjutton då ska jag inte klaga 11 tusen är ju hutlöst om man dessutom dragit ner på förbrukningen .vilken julklapp suck..

2007-12-10 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback