Har ingen aning...

... vad jag ska ha för rubrik.
Ibland får jag sån torka att jag inte kommer på nått alls, är det nån som har samma problem???
Helgen har passerat ganska fort, hade planerat att hinna med så mycket men inte blev det av!
Igår klev jag inte upp förrän 14,40. Hade så ont i magen o mådde dåligt så jag stannade i sängen istället.
Visst är det tur att man är gift, det hade ju inte gått annars. Undra just om gubben hade drogat lr mutat kidsen ibland. Vissa gånger när jag vaknade var det så tyst i huset att jag trodde att de shappat, sen hörde man plötsligt nån prata nere.
Gubben servade mig med nyponsoppa o skorpor så jag inte skulle svälta ihjäl.

Idag är det julmat med facket som står på schemat.

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

VI har det bra som har karlar som kan passa upp oss.. ;-) Ja tack gärna, jag lånar/köper den av dig säg bara vad du vill ha för den. Så underbart att kunna duscha normalt utan att behöva kämpa så mkt! :-) Kram

Postat av: Bettan

Vad gullig karl du har som tar hand om dig!
Hos oss blir det bara tyst när det är hyss på gång...=)

2007-12-17 @ 13:30:39
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: malin

Åh vad skönt att få ta en "liten" sovmorgon :)

2007-12-17 @ 15:28:19
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Du har verkligen en snäll man!

2007-12-17 @ 18:49:41
Postat av: Fredrik

trevligt med julmat!

2007-12-17 @ 21:23:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Katja

Det var god mat!!

2007-12-18 @ 07:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback