Detta kommer inte...

...att förvåna Sofia!!
Jag hittar inte jultidningarna! Trodde att jag satt dem med alla andra julklappar, men ack så jag bedrog mig.
Har nu letat på ställen som jag trodde var troliga gömställen, har kammat noll*suck o stön*.
Nåväl dem dyker väl upp strax efter jul, med min tur.

Är det nån som har tips om hur man får bort dålig lukt från kylen???
Har haft gubben att städa kylen flera varv nu men ändå kommer en lukt av död elefant o rutten råtthjärna när man öppnar kylen*bläääää*. Alla tips emottages :)

Hittade en massa Bon Jovi låtar hos
morsanbaloo som verkligen förgyllde min förmiddag :) Rekommenderar verkligen alla fans att kolla!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Annika

I vanliga fall i ett rum tex så får man bort dålig lukt med ättika på ett litet fat. Prova om det funkar i en kyl.

2007-12-18 @ 20:55:42
Postat av: S

Nope, inte det mínsta förvånad! :)

2007-12-18 @ 22:04:10
Postat av: Linski

hur kan du veta hur död elefant luktar och rutten råtthjärna? hihi :D
Annars instämmer jag med föreg. skrivare om ättika...vi kör det på hotellet om det stinker för mkt rök :D

Postat av: Bettan

Hmm, är inte så bra på sånadär husmorstips men jag brukar torka ur min kyl med sånadär Ajax servetter och det brukar alltid lukta gott då.

2007-12-19 @ 09:50:23
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: ai

TILLÅMED, Ättikan, får bort SURSTRÖMNINGS LUKT åxå, så det HJÄLPER i kylspåpet åxå!

2007-12-19 @ 10:48:46
Postat av: malin

Nä, nu börjar jag att få Linda abstinens! Jag saknar dej!!! Fast nästa date måste nog bli efter jul, för här härjar fortfarande halsflussen :(

2007-12-19 @ 11:32:05
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Katja

Är du riktigt säker på att inte felet ligger i din näsa, lukten kanske försvinner i slutet av februari!!:)

2007-12-19 @ 12:27:28
Postat av: Anna-Lena

God Jul & Gott Nytt År!
Kram

2007-12-21 @ 08:29:44
Postat av: L

Gå till en handlare som säljer vitvaror och säg att du behöver ett kolfilter till en köksfläkt. Vad som helst som dom har hemma, men gärna "klossar" som man ska ha till köksfläktar (lägg in i kylen). Aktivt kol suger åt sig lukt och os och förhoppningsvis din dåliga lukt i kylen! Det brukar fungera!

2007-12-21 @ 20:50:08
Postat av: Kajsa

Önskar er alla en riktigt god jul!

2007-12-23 @ 07:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback