Dan före dan

Bara några timmar kvar, sen är det jul!!!
Barnen har verkligen längtat :)

Igår for jag in till förlossningen, blev utsläppt idag vid 11 tiden.
Orsaken var att jag drabbats av oförklarliga skakningar, kändes som jag satt i en centrifug konstant!
Ringde dit för att få råd om vad det kunde vara. Fick rådet att testa ett varmt bad o två panodil för att släppa eventuella spänningar i kroppen, funkade inte!
Med min storebror som chaffis så styrde vi kosan mot Sus. Det kördes ctg kurva o togs lite prover. Allt såg fint ut. Dem släppte ut oss vid 23-tiden på permis, åkte till farsan o sov över där. Imorse skulle jag vara inne där ca 8,30. Det kördes nya kurvor, togs blodprov på långtidssocker och hur sköldkörteln funkar. Jag var fastande för dem hade pratat om att göra en glukosbelastning men den slapp jag!!
Vid 10- tiden var testerna klara, blev iväg skickad för att äta o med uppmaningen att komma tillbaks på en timme.
Alla prover hade varit jättebra, fanns inget konstigt nånstans!
Hade tur, det var min läkare som hade jouren idag!
Frågade Liselott varför jag skakar så mycket, fanns ingen förklaring till det! Det har med graviditeten att göra, men det beror iaf inte på nån sjukdom som tur är!!

Ungarna hade haft mysigt hos mommo o Kjell medans vi var borta.

Idag hade J&S ordnat mysigt i skogen! Det var korvgrillning o sen hade dem hängt upp en massa godis i en gran som ungarna fick, måste ha sett underbart ut :)

Hon skulle sätta upp bilder senare så det är ju bara att hålla utkik på hennes sida: malarstigen4

Nu är det bara revbensspjällen som ska göras sen är maten klar!

God Jul alla vänner♥


Kommentarer
Postat av: anisa

God jul!!!!

Postat av: Veronica

GOD JUL!!

2007-12-23 @ 21:15:31
Postat av: Nina

God jul !!
Och hoppas du inte får mer skakningar.

2007-12-23 @ 22:24:23
Postat av: Majsan

God Jul och Gott Nytt År!
Hoppas att du mår prima ballerina nu!

2007-12-24 @ 08:33:04
Postat av: elli

Men så konstigt!!!! Du tror inte att twvinsen har dico där inne??? God jul!!

2007-12-24 @ 10:07:40
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Skönt att allt var ok.
Kram

2007-12-26 @ 17:56:05
Postat av: Bettan

Skönt att det var ok med bebbarna! Hoppas ni haft en bra jul! Kram

2007-12-27 @ 12:31:43
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: Annika

God fortsättning på julen.....ja snart vankas nyår. Hur är läget over there i byn?

2007-12-29 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback