Just ja!

Tio första
Första bästa kompis: Måste ha varit Yvonne
Första bil: *hmm, funderar* tror nog att det var en Ford Sierra.
Första kärlek: Minns inte, tror nog att det var J!
Första husdjur: Undra om kaninen lr katten kom först?
Första semester: Husvagnssemester med familjen
Första jobb: Jobbade i fiket på danserna på ön.
Första köpta skiva: Var nog pojkbandet Pink när jag var liten.
Första riktiga kärlek: Har kvar den.
Första piercing: Hål i öronen när jag var liten.
Första konsert: Ska jag komma ihåg det?

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Ett glas rödvin på Umeresan
Senaste bilfärd: Igår med gubben o ungarna på tur till Kalix
Senaste filmen du såg: The upside of anger
Senaste ringda telefonsamtal: Svägerskan i morse.
Senaste bubbelbadet: Har inget kar :(
Senaste spelade cd: En egen mixad
Senaste kyss: Igår
Senaste gången du grät: Bölar ju över allt!
Senaste måltiden: Strips o köttbullar

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja, på flera sätt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: nope
Busringt till någon: Många gånger i tonåren.

Sex saker du gjort idag
1. gjort välling
2. borstat tänderna
3. surfat
4. frukost
5. duschat
6. slöat, slöat, slöat

Fem favoritsaker utan rangordning

1. Mobilen
2.datorn 
3. min bil, om man bara hade kunnat köra *längtar*
4. gungstolen som är stöd för mitt onda ben
5. pannan, så vi inte fryser!

Fyra personer du kan berätta allt för
Tror ni vet vem ni är
Tre val
Blått eller rött?
Rött
Sommar eller vinter? gillar båda
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Älska mina nära o kära med hela mitt hjärta
2. Leva tills jag blir 100!

En sak du ångrar
Tror inte jag ångrar nått.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så du är åxå en sån där lipsillsfia? Då är vi åtminstone två...

2007-04-28 @ 15:45:40
Postat av: Majsan

Lipsillar är vi nog många av, kan ej ens se en tecknad film som det är lite sorgsna saker i så då lipar jag.....
Va bra att kläderna var till belåtenhet!
Glada vappen!

2007-04-29 @ 10:58:20
Postat av: elli

Aha, en till lipsill!!!!

2007-04-29 @ 11:05:52
Postat av: Anna-Lena

Trevlig Valborg!
Kram

2007-04-30 @ 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback